Az autós ünnepekben az a jó, hogy eléggé sokszínűek. Persze sosem lesz belőlük nemzeti ünnep, nem úgy mint egyeseknek a Glamour Napok, viszont Goodwoodtól a Faluvégi Farolásig van miből válogatni. Ilyen kellemes kis összejövetel volt a Red Sun Fest is Tökölön, amolyan előzenekarként a King of Europe futam koncertjén. Drag és drift, Suprák és Skyline-ok, stance, JDM és még egy rakat fura szó, amelyek hallatán az utca embere üveges tekintettel pislogna.
Ritka madár már, és jelen esetben nagyon kék is ez a Nissan Bluebird (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
Gymkhana VIP-páholy (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
Van egy kedves bája a cseppet sem tuningalap autók tuningolásának, pláne ha még jól is sikerül, mint ez az összkerekes családi Civic. VIP-stílusú Previa viszont sajnos nem volt Tökölön. (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
Wakaba, azaz fiatal levél. Az eredetileg tanulóvezetőknek és frissjogsisoknak előírt matrica mára a JDM-kultúra egyik címere lett. (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
Esőben extrém alapjárat-ingadozás várható. (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
A felkelő nap mögött, a műszerfalon Domo bújkál. A tojásból kikelt barna szörny kedvenc étele a nikujaga, egy húsos, burgonyás ragu. Egy barlangban lakik, egy nyúllal és két denevérrel együtt. Amúgy meg a japán nemzeti rádió és televízió, az NHK kabalaszörnye. (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
Feketén-fehére, az Integra az egyik legjobb elsőkerekes sportkocsi (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
2000-ben már kultautó volt a Supra, de az egy évvel később megjelent Halálos iramban egyik központi elemeként a népszerűsége az egekbe ugrott... (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
...ami szinte szóról szóra elmondható a Skyline-ról is (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
Colin McRae örök bölcsessége a gyorsulási versenyen talán a legjobb tanács (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
CRX vs Civic (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
Az ír Danielle Murphy fölényesen nyerte ezt a cuizo csatát. (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
Nincs drift BMW nélkül (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
Bosozoku-kezdőkészlet (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
Ma már bármilyen CRX-et nehéz találni, nemhogy ilyen szépet. (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
123 centiig jutott a limbóban ez a Civic (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
Akinek most nem ugrik be Jackie Chan, az pótolja be az Ágyugolyó futam második részét, és nézegessen Starion-képeket, mert mára nagyon elfogytak! (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
Az nem tuningtalálkozó, ha hol nem robban stickerbomb (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
Sztereotípia négy keréken. (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)
A kei car az egyik legjobb dolog, amit japán a világnak adott, bár leginkább mutatóba, hiszen alapvetően belpiacos mind. A 91-től gyártott Suzuki Cappuccino különösen kívánatos. (Fotó: Rézmányi Balázs / Totalcar)