Hogy vizsgál autót, aki ezret látott már?
Idézet Laczkó István, vagyis az Autórevizor honlapjáról: "Az olajfolyás helyének felderítése nem volt lehetséges, azt hiszem az „úszott a motortér az olajban” kifejezés ezúttal nem túlzó. A reakció erre az volt, hogy a kocsi alatt sosem volt olaj. Persze, hogy nem, mert szemmel láthatóan ráfolyt a kipufogóra, onnan pedig szépen elpárolgott némi füst kíséretében. Ezek után első dolgom volt ellenőrizni az olajszintet. Ekkor komoly trauma ért: a nívópálca nem ért bele az olajba." Istvánt Autórevizorként emlegetik a kereskedők és a vásárlók. Miközben kérésünkre átvizsgált egy több mint 300 ezer kilométert futott Toyota Aurist, elmagyarázta, mit miért néz meg egy használt autón, beszéltünk egy kicsit a hibakódolvasás fortélyairól, így az Autóvásárlók Akadémiája sorozat harmadik epizódjában bárki örök érvényű támpontokat kaphat a vásárláshoz.
Sorozatunk második epizódjában az autók előéletének feltárásához adtunk segítséget.
Az első epizódból pedig kiderül, miért nagyon fontos reálisan látni, mire kell az autó és mennyit költhettek a vásárlásra, valójában.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.