Sorozatunkban felidézzük a korábbi helyezetteket, és megnézzük, milyen karriert futottak be a későbbiekben.
Az Év Autója-díj dobogósai voltak, ma már ezek közül válogatunk, ha olcsó használt autót keresünk.
Ha sok pénzed, végtelen időd, kötélidegeid és nagy-nagy szerencséd van, ezután is hozhatsz amcsi Mustangot, ritka Toyotát vagy Fiat 500e-t. Ha elolvasod a cikket, nem lesz hozzá kedved.
Kártörténeti jelentés az Alfa Romeo hirdetésében: enyhe sérülések, 450 ezer forint kár. Az eredeti jelentésben: súlyos sérülések, 2,8 milliós kár.
Szia, Uram! Időgarancia van? Ajtalyát beszippantcsa? Négykerekes autót keresek. Ignisszia van? Pamanéra. Bigszennon. Marci, a kereskedő megfigyelt titeket autóvásárlás közben.
Olvasónk Németországból választott használt autót, azt hitte, hogy az eBay-en keresztül fizetett, pedig a pénz valójában B. Vivien számlájára került.
Guszti szereti a nehéz munkákat, autórestaurátorként német és holland ügyfeleknek is dolgozik, BMW kasznikat épít át és megmenti a mi autónkat is.
3,8 millió forintot kértek a Micráért a kereskedésben. Gabriella lízingszerződést kötött, később kiderült, hogy az autó korábban rommá tört.
A kilencvenes évek alaposan bekezdett, ami az Év Autója-díjat illeti. Megszületett a Clio, az Astra és minden idők legjobb Golfja.
A külföldi használt autók zömét szigorított vizsgára küldik, küzdenének a füstölés ellen is, így elvileg kevesebb rom csúszhat át a rendszeren.
Istvánt nem szeretik a csalók. Érthető: néhány profi eszközzel és 20 évnyi tapasztalattal bármilyen használt autóról kideríti az igazságot. Megnéztük, hogyan dolgozik.
Nincs új autó 3 millió forint alatt, egy Swift több mint négymillióba kerül. Európában tombol a villany- és hibridláz. a magyarok mégis tizenéves, kockázatos használt autókat vesznek. Elmondjuk mit, és miért.
Csak akkor nyugodhatsz meg, ha már a vevő nevére került az autód. Olvasónknak pechje volt, azóta is fizet.
Olvasónk újonnan 25 milliós autójában valamit elnézett az automata sávtartó rendszer, az eredmény gazdasági totálkár. Mi történt? Ki a felelős?
Valós káresetek alapján néztük meg, mekkora különbség van az egyes márkák és kategóriák javíttatása között.
Egy budapesti vállalkozás vezetője időpontot akart foglaltatni kintről hozott autó műszaki vizsgájára, idén már esélye sincs, de jövő tavasz előtt is csak trükkel.
Begurulsz hozzánk a két éve, másfél millióért vásárolt 320d-vel és közlöd, hogy két millióra gondoltál, mert egyéves gumik vannak rajta
Új sorozatunkban autót nézünk a Becsületesnepperrel, próbaútra indulunk a friss vizsgás haldoklóval és nem várt kalandokat élünk át egy PD TDI-vel.
Igazi ritkaság és a Totalcar örökös kedvenceinek egyike a Renault Twingo RS Gordini. Tamás véletlenül bukkant az egykori tesztautóra, megmentette, imádja.
Megint lépünk egyet előre: a W124 legendájától a Ford és az Opel nagy autóin át egy legendás Audiig.
A hazai használtpiacon is népszerű típusok érintettek, hamarosan érkezik a megoldás.
Viktorék 650 ezer forintért vették meg a tizenhét éves Peugeot 807-et. Folyamatosan nyeli a pénzt, néha nem indul, mégis szeretik.
A roncsból újjáépített autó nem olcsóbb, az előéletét nem vagy csak nehezen ismerheted meg, pedig már egy közepes sérülés javítása is gazdaságtalan. Egy biztosítási szakértő példáival mutatjuk meg, mikor érdemes gyanakodni és mikor nem.
Egyikük szerint az autók zömének meg kéne buknia, ha nem volna tolerancia a rendszerben. Elég elképesztő okok vezethetnének ide.
Interjú egy vizsgabázis tulajdonosával, aki elmondja, miért járunk rossz állapotú autókkal, hogyan játsszák ki a szabályokat és mi volna a megoldás.