A szeretet megöli a démont, ugye. A gyűlöletleveleken meg gurgulázva lehet hahotázni. Drága elsöprő többség, akiktől a levelek 99 százalékát kitévő szerető leveleket kapjuk: kérjük ne értsék ezt félre. Csodás érzés önöktől a jól elvégzett munka után elismerő bólintásokat és virtuális hátbaveregetéseket kapni. De most karácsony este van, úgyhogy következzenek 2006 legjobb gyűlöletlevelei. Figyelem: eredeti helyesírással, vágatlanul és cenzúrázatlanul.
Autótesztre vagy bemutatóra kaptuk
Címzett: Égő Ákos
Feladó: balazs.skaczel
Tárgy: Van benne spiritusz (Teszt: Fiat Grande Punto Active 1.3 Multijet - 2006)
T. Égő Ákos!
A stílusuk eddig is gyomorforgató volt, de a Punto teszt olvasása után már nálam is betelt a pohár. Hogyan mer egy elvileg magát "pártatalan"-nak mondó "újságíró" ilyeneket leírni? Mi jogosítja fel magát arra, hogy egy másik márkát a nyilvánosság elött alázzon? Az, hogy maga a Clio belső látványától hány az az ön személyes dolga, konkrétan leszarom, hogy mit gondol róla. Mit kell azon érteni, hogy "kukába vele"? Ja, és el kell mondanom, hogy semmi közöm a Renault Clio-hoz, nem ilyen autót használok.
Én meg maguktól hányok!
Címzett: Nínó Karotta
Feladó: solo
Tárgy: Uram, irgalmazz! (Teszt: Ssangyong Rodius XDi 270 - 2005)
a cikk irójának : még jó hogy ő olyan szép és tehetséges hogy ettől csak lenne különbet képes kreálni.szerintem a munkaadóját éri dicséret amiért egy "ilyet" alkalmaz
Címzett: milan
Feladó: Molnár Géza
Tárgy: Kiöltözve (Teszt: Suzuki Grand Vitara 1.9 DDiS - 2006)
Tisztelt Cikkíró!
Azt hiszi, hogy azért, mert egy hétig Önnél volt az autó, akkor már mindent tud róla ? A cikk nagyvonalakban marhaság! Nehezére esne esetleg nem csak egy konkurenshez hasonlítani? Megnézte Ön az autó árát? Tudja, hogy ezzel az ár/érték aránnyal verhetetlen gépnek számít? Sajnálatos, hogy ilyen delikvense emberek cikket írhatnak egy kocsiról! Ez egyszerűen elképesztő! Minden sajnálatom az Öné.
Tisztelettel: Molnár Géza
Címzett: Jermann Kálmán
Feladó: mester99
Tárgy: Szenvtelen szolgáló (Teszt: Toyota Avensis 2,0D - 2006)
hozzáfűzés:egyszerűen hazudik.volt szerencsém vezetni fullos új avensist,és pont az ellenkezője volt jellemző.a kormány túl könnyű volt pl,nem kemény.szerintem ezt a fószert minimum megkenték vagy a porschehungáriától,vagy a bmwtől,de ez totál idióta.inkább villamosozzon.idáig korrekt szubjektív teszteket olvastam,de most pont az ellenkezőjét a tapasztaltnak.
Címzett: Winkler Róbert
Feladó: lambo1diablo1
Tárgy: Dizájnt a földekre (Lamborghini traktorok Magyarországon)
"Diablo-lámpák az R7-esen" Láttál már valaha Diablo-t? Én kell megmondjam neked hogy mégcsak nem is hasonlít? Szerinted ami kerek az Diablo lámpa. Akkor a fejed is az! Nem gondolsz arra hogy az értelmetlen jópofa dumáknak az az eredményük, hogy kételyeket keltenek azokban akik nem ismerik az autóvilágot.
Címzett: Gyulavitéz
Feladó: András
Tárgy: Ra nélkül (Teszt: Alfa Romeo Alfa Brera 2.4 JTDM 20V - 2006)
Tisztlet Cikkíró!
"Sportkocsinak másodrendű? - és azt sem hiszem, hogy a Brera sportkocsi"
Attól függ mi a viszonyítási alap! Porsche és Ferrari vagy Audi TT és Nissan 350Z ? A teljesség igénye nélkül 2-2 példa. Én azért elgondolkodék előtte mielőtt kijelentek ilyesmiket. Nem nevezném Grantourismonak sem, mert az meg a GT de úgye személyautónak sem. Most akkor mégis mi? Én nem tudom a totalcar szerkesztőségében miért csökken a szinvonal honapról hónapra és hétről hétre de régen tudtak értelmes cikkeket is irni. Ma már csak lebeszélik az embereket a 3 betűs biztonságiextrákól, mert azt hiszik, hogy mindenki úgy tud vezetni, ahogy Önök hiszik, hogy tudnak, mondjuk azért azzal a tudással sem kapcsolnám ki az ESP és társait de ez már az Ön életük. Viszont a magyar ember igy is hülye, nem kicsit de nagyon, egy igen böszme nép és mindent könnyedén elhisz. Talán a többség ezért nem vesz a Dacia Logenbe se utasoldali légzsákot, mert azt hiszi az neki nem kell és elég a gyári egy is, mert a magyar hülye de milyen is lenne ha hülyeséget olvas. Kicsit elkanyarodtam már a mostani cikktől de a lényeg akkor is az, hogy jó dolog, hogy élvezik, amit csinálnak meg az, hogy viccesek próbálnak lenni gyakorta meg minden jó... De igazán érezhetnék a leirt szavaik felelősségét is! Csak annyit szeretnék kérni tisztelettel, hogy mielőtt irnak vagy ne igyanak annyit vagy gondolkodjanak vagy csak számoljanak el 10ig hátha akkor kevesebb hülyeség születik vagy ha másképpen nem megy hát töltsék ki a cikket inkább képekkel az objektív.
Tisztelettel: András
Címzett: Orosz Péter
Feladó: lehet74
Tárgy: A kétség törpeharcsája (Bemutató: Peugeot 207 - 2006)
Öreg,
miről szól ez a cikk? Egy autóról? Na, pont ez nem derül ki belőle. Ilyen rossz, művészieskedő, beképzelt cikket rég nem olvastam ezen a site-on.Kedvencem az ostoba bonzai macska mellett a "...aki pár perce a kezembe nyomott egy repjegyet és elkísért a biznisz lounge-ba" rész - ki nem fossa le, h ingyen, benyalva vmi 50-es nyanyának, jutsz el Párizsba, életedben először 2 órára! Írjál a naplódba, majd 150 év után kiadják...
Kirúgni!!!!!!
Címzett: Rácz Tamás
Feladó: ibrottman
Tárgy: Az oszlatás hardvere (Vízágyúpiaci körkép)
Mi van ti kibaszott liberális gecik, nem elég hogy a mocskos tetű fakabátbrigád a nyakunkra hozta a vízágyút ti még újakat akartok nekik? mi a faszért nyaljátok ezeknek az őrszobán összeverős farokarcú szarevő zsernyákoknak a seggét?? mennyit fizetnek nektek, hogy itt fröcsögtök az antiforradalmár kommunista szöveggel? ti szarbanszar hitvány féreggecik, ti koszos nagytőkés genyóládák, remélem ha az emberek újra fellázadnak ti lesztek az elsők akiket legyilkolnak a sok büdös koszos zsarucsicskával együtt!!!! adok én nektek vízágyút bazmeg, feldugom a seggetekbe a vízcsapot oszt nyitom meg, hogy a rák talicskáztassa ki a beleteket, mocskos libsi zsidósöpredékek, anyátok leszopott egy vagon nácit Auswitchzban, a kurva apátokat oszlassátok a koporsóban, de ne a forradalmárokat, mocskos zsidrák gettószökevények, kibaszott zsarutéglák, szopjátok tövig a Gergényi faszát, ti is olyan gerinctelen valagarcú söpredék vagytok mint a nyamvadt rendőrség, pusztuljatok mind