A V6 TDI halála és feltámadása
Volkswagen Phaeton 3.0 V6 TDI szerelés
Ha a hatókörömben valaki autót szerel, igyekszem odamenni, hátha leszűrhető valamilyen érdekes tanulság. Ez a 2010-es Volkswagen Phaeton egyszer csak megállt, utána el sem indult, mint kiderült, a befecskendezőrendszer adta fel. Amiért igazán érdemes odafigyelni a dologra, az az a tény, hogy ez a 3 literes V6-os TDI a korszak legtöbb konszern termékében előfordul, az A4-es Auditól a Touaregen át a Panameráig. Viszont ismét jól látszik, hogy a modern dízelek takarékossága és ereje pénzbe kerül: itt a 3-3,5 milliós piaci értékű autóba 1,5 millió forintnyi alkatrész és munkadíj ment bele.
Aki pedig kedvet kapott egy Phetonhoz, annak erre érdemes tovább olvasnia.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.