Tamást becsapták, vagy ezek a Mazdák mind ilyenek?

2019.03.19. 06:09

Milyen a jó használt autó? Kényelmesen befér a család, évek múlva is gondtalanul használhatsz és ha kell, el tudod adni? Tamásnak valami ilyesmi lebeghetett a szeme előtt amikor több típus közül végül a Mazda 5-öt választotta. A tolóajtós egyterű első generációját 2005 és 2010 közt gyártották, kizárólag a Mazda benzines, illetve dízelmotorjaival szerelték és nagyon népszerű volt. Ilyen autót manapság hatszázezer forinttól vehetünk, de a megnézésre érdemes példányok egymilliónál kezdődnek. Dízelmotorral. Tamás viszont benzinest akart, autószerelő barátjával több mint tízet megnéztek, végül megvette ezt az 1,8 TX-et. Február eleje óta használja, és még kevés a tapasztalata, de elhozta a MűhelyPRN-ba, ahol alaposan átvizsgáltuk. Tanulság: ismerni kell a típust és a döntés előtt kínos alapossággal keresgélni a jellemző hibákat A részletek kiderülnek hetente jelentkező sorozatunk mai epizódjából.

Ha szeretnél alaposan felkészülni a használtautó-vásárlás összetett folyamatára, ide kattintva találsz 5+1 tippet , melyekkel te is kiszúrhatod a leggyakoribb átveréseket!

A MűhelyPRN-ben a Totalcar olvasóinak autóit vizsgáljuk át a Pryma Autócentrumban. Az átvizsgálásért ezúttal senkinek nem kell fizetnie, de nemcsak az autó gazdája nyer, hanem mi, a sorozat tanulni vágyó készítői és a nézők is. A jelentkezéshez kattints erre a szövegrészre, majd töltsd ki a Google-űrlapot! A kiválasztott autók gazdáival hamarosan felvesszük a kapcsolatot és mindent megtudhatnak a forgatásról, illetve az átvizsgálásról.

Korábbi epizódok:

Ennyire jó Opel nem lesz többé
Utazóautónak gyártották, Arnold versenypályán is használja az Omegát, de valami nagyon kopog az elejében...
Ha csak simán jó vagy, elfelejtenek
Rengeteg fut ebből a típusból az utakon, mégsem veszi észre igazán senki, pedig megbízható, olcsón üzemeltethető modell hírében áll. De mennyire olcsó?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.