300 ezer kilométer és még megy?
MűhelyPRN 8.: Suzuki Swift 1,3 – 2007.
A legolcsóbb példányok félmillió forinttól megkaphatók de egymillió körül olyat megkímélt, sok extrás példányt kapsz, hogy megnyalod a tíz ujjad. Ez az autó a legolcsóbbak közt indulna, ha eladnák, hiszen bár nem az első, 2005-ös évjáratból, hanem két évvel későbbről származik, olyan szörnyű sorsa volt, amit egyetlen autónak sem kívánunk. A harmadik generációs Suzuki Swift az Index szerkesztőségi autója, 298 ezer kilométert tettek meg vele a kollégáink és miközben a szemünk láttára hullott el a flotta sokkal frissebb Toyota Aurisa, ez a fekete kisautó nem adja fel. Tényleg ennyire tartós a vasaló-Swift vagy hamarosan széthullik? Az átvizsgálás erre is fényt derít.
Ha szeretnél alaposan felkészülni a használtautó-vásárlás összetett folyamatára, ide kattintva találsz 5+1 tippet, melyekkel te is kiszúrhatod a leggyakoribb átveréseket!
A MűhelyPRN-ben a Totalcar olvasóinak autóit vizsgáljuk át a Pryma Autócentrumban. Az átvizsgálásért ezúttal senkinek nem kell fizetnie, de nemcsak az autó gazdája nyer, hanem mi, a sorozat tanulni vágyó készítői és a nézők is. A jelentkezéshez kattints erre a szövegrészre, majd töltsd ki a Google-űrlapot! A kiválasztott autók gazdáival hamarosan felvesszük a kapcsolatot és mindent megtudhatnak a forgatásról, illetve az átvizsgálásról.
Korábbi epizódok
- Ennyire jó Opel nem lesz többé
- Utazóautónak gyártották, Arnold versenypályán is használja az Omegát, de valami nagyon kopog az elejében...
- Ha csak simán jó vagy, elfelejtenek
- Rengeteg fut ebből a típusból az utakon, mégsem veszi észre igazán senki, pedig megbízható, olcsón üzemeltethető modell hírében áll. De mennyire olcsó?
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.