Milyen egy taxi 300 ezer kilométer után?
Zsolt újként vásárolta, majd azonnal munkára fogta ezt a 2012 májusi Hyundai I40 SW-t. Az autó turbódízel, a gyengébbik CRDI motor van az orrában, egy rakás számla a szervizkönyvben és 300 ezer budapesti taxikilométer a múltjában. Az autó eladó, gazdája becsületes, ezért mindent elmond majd a vevőnek az eddigi javításokról, és a várható kiadásokról. Hogy teljesebb legyen a kép, jelentkezett a MűhelyPRN-be, mi pedig alaposan átvizsgáltuk az i40-et a sorozat új helyszínén, az Avalon Car(e) Services Bosch Car Service-ben.
Korábbi epizódok:
- Erre kopog a Lexus!
- Prius-megbízhatóság szebb köntösben: a Lexus CT200h használtpiaci népszerűsége nem indokolatlan, de van egy-két buktató, ami drága lehet.
- Kigyulladós BMW, 400 ezer kilométerrel: meg mernéd venni?
- Vonzó lehet olcsón prémiumautót venni, rengeteg is van belőle a piacon, de csak a legbátrabbak merik megvenni az ismert problémákkal.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.