2020.03.25. 16:31

Már a második generációs Audi A8-ak ára is a béka segge alatt van és a kínálat óriási. Ezt a típust hat- illetve nyolchengeres dízel- és benzinmotorokkal, sőt, tizenkét hengeres benzinessel is kínálták, ráadásul alig tíz éve ért véget a D3 széria gyártása, ennek ellenére a kínálat zöme 2-4 millió forintért elhozható. Oké, alapáron romos 3,0 TDI-ket találsz, esetleg a leggyengébb benzinest, de még a MűhelyPRN mai epizódjában szereplő 4,2 TDI sem volt drágább hárommillió forintnál. Ez a motor a korábbi 4,0 TDI javított változata, ez is nyolchengeres, de erősebb és kiforrottabb. Nagyon kíváncsiak voltunk, milyen állapotban van a V8-as turbódízel és körülötte a tizennégy éves autó, mellyel közel 400 ezer kilométert tettek meg eddig. Aki megnézi, mi mindent talált az Avalon Bosch Car Service az A8-on, megérti miért ilyen olcsók ezek az autók. Vásárlás előtt, álmodozás helyett kijózanító tartalom.

Az Audi A8 alvázszámát is beírtuk a Totálkár kártörténeti lekérdezőrendszerbe, amely az utóbbi húsz év magyarországi kárkalkulációs adataira épül. A rendszer nem talált korábbi töréskárra utaló információt, ezért használata ingyenes volt, más esetekben 3990 forintba kerül. Egy ilyen ellenőrzés csupán perceket vesz igénybe, a jelentés sokszor nem csak a kárkalkuláció időpontját és a javítás várható összegét tartalmazza, de a sérült alkatrészek felsorolását is. A lekérdezéshez erre tessék!

Korábbi epizódok:

Az autó, ami karácsonykor is segít!
Karácsonyi különkiadásunkban a Vérlovagok egyik autóját vizsgáljuk át, és megnézzük, miben más egy kéklámpás autó a hagyományosakhoz képest.
Két fékhibával is ugrik a nagymacska!
Fenn lehet kevés pénzből tartani egy egykori prémiumautót? Egy darabig biztos.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.