2020.08.29. 12:58

Minisorozatot indítottunk, mert az utóbbi években nagyon sok gurutól kaptunk pontos és visszatérő információkat azokról a motorkonstrukciókról, amelyek az egyes autómárkák típusainak életét rövidítik, a tulajdonosok kasszáját ürítik. A harmadik epizódban a Renault számos motorjáról tudunk meg szomorú dolgokat, de lesz itt fapados Skoda, turbós Saab és spórolós Subaru is, amely végül milliókat kér a feltámadásért.

Videósorozatunk előzménye ez a cikk, amelyet 2014-ben a cseh Autorevue közléséből ültettünk át magyar nyelvre. Akkor csak húsz motorról szólt az összeállítás, mostanra azonban több mint harminc kockázatos konstrukciót ismerünk az Európában releváns modellekben és még ez is óvatos becslés.

Mostani videosorozatunkban ABC-sorrendben haladunk. Az első epizódban, Alfákról, BMW-kről és a PSA-konszernhez köthető motorok nyűgjeiről beszéltünk, hogy végül eljussunk a beteg Fiat-konstrukciókig.

A folytatásban Fordokról, Mazdákról és Opelekről esik szó, de jeleznünk kell, hogy bizonyos motorok átfedése miatt több márka is felmerül, mert az autógyártók már csak ilyenek: amit más kifejlesztett, nem szégyellik használni.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.