2020.09.30. 17:32

A Subaru bokszerdízele talán a legproblémásabb dízelmotor, amit valaha személyautóba építettek, pedig a mezőny erős. A gyár az első három évjárat gondjait felismerve próbált javítani az amúgy nagyon érdekes konstrukción, de megoszlanak a vélemények arról, hogy ez mennyire sikerült. Ezúttal egy 2010-es Legacy példáján mutatjuk meg, milyen az, amikor a szeretett autód blokkja elreped és örülhetsz, hogy nem a főtengely törött el menet közben. A MűhelyPRN 76. epizódjának autóját az Avalon Bosch Car Service vizsgálta át, de meghívtuk Hári Lászlót a Hace-Car Subaru szerviz szakértőjét is, aki pontosan tudja, mikor, hogyan és miért mennek tönkre a dízel bokszermotorok.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Korábbi epizódok

Öthengeres Volvo első autónak?
Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
Ganxsta Zolee és az amerikai álom
Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.