A BMW 3-as sorozatából az E36-os generációt 1990-től 1998-ig gyártották, így ma már kevesen veszik pusztán azért, hogy járjanak vele. A használtautó-piacon két véglet van, a végtelenül olcsó, fellelési állapotú, jellemzően rohadó példány, ami olcsó játékszer lehet, ha kell. A másik véglet Árpádé, aki tudja, mit vett 16 éve, azóta pedig maga építgeti tovább a 318i-t. Most 125 ezer kilométer van benne, ami szinte extrém kevés egy 28 éves autó esetében, a kérdés: cél lehet-e az OT-vizsga, vagy csak távoli álom? Az Avalon Bosch Car Service átvizsgálásán kiderült, nézd meg a MűhelyPRN új epizódját!
Ha olvasnál tesztet is a használt E36-osról, ezen a linken megtalálod. Kipróbáltunk egy Alpina B8-ast is, arról meg itt található a cikk.
Korábbi epizódok:
- Az autó, ami karácsonykor is segít!
- Karácsonyi különkiadásunkban a Vérlovagok egyik autóját vizsgáljuk át, és megnézzük, miben más egy kéklámpás autó a hagyományosakhoz képest.
- Két fékhibával is ugrik a nagymacska!
- Fenn lehet kevés pénzből tartani egy egykori prémiumautót? Egy darabig biztos.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.