Róbert összkerekes Ignise 141 ezer kilométerrel a háta mögött érkezett meg az Avalon szervizbe. Bár a magyar piac egyik meghatározó típusa volt a kétezres évek elején, ma már kevésbé menő a vasaló-Swift árnyékában. Merev hidas hátsó futóművével, agyoncsaphatatlan motorjával bírja a rossz utakat, de azért ezt is kell gondozni. Most meglátjuk, Róbert Ignise megkapta-e a törődést:
Tudtad, hogy az összkerekes Suzuki Ignist a Subaru is árulta Justy G3X álnéven? Persze ezek is Esztergomban készültek és van is itthon jó pár a piacon, ha épp nem találsz Suzuki-Suzukit. Ha pedig használttesztet olvasnál a típusról, egy aranytollú tulajdonos, Koncz Jani írta meg az autójáról, milyen is használni és fenntartani, kattints ide és megtudod, miért igen és miért nem.
Korábbi epizódok:
- Erre kopog a Lexus!
- Prius-megbízhatóság szebb köntösben: a Lexus CT200h használtpiaci népszerűsége nem indokolatlan, de van egy-két buktató, ami drága lehet.
- Kigyulladós BMW, 400 ezer kilométerrel: meg mernéd venni?
- Vonzó lehet olcsón prémiumautót venni, rengeteg is van belőle a piacon, de csak a legbátrabbak merik megvenni az ismert problémákkal.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.