Ezért kell Ignist venni!

MűhelyPRN: Suzuki Ignis 4x4 1.3 GS – 2004.

2021.11.03. 15:39

Róbert összkerekes Ignise 141 ezer kilométerrel a háta mögött érkezett meg az Avalon szervizbe. Bár a magyar piac egyik meghatározó típusa volt a kétezres évek elején, ma már kevésbé menő a vasaló-Swift árnyékában. Merev hidas hátsó futóművével, agyoncsaphatatlan motorjával bírja a rossz utakat, de azért ezt is kell gondozni. Most meglátjuk, Róbert Ignise megkapta-e a törődést:

Tudtad, hogy az összkerekes Suzuki Ignist a Subaru is árulta Justy G3X álnéven? Persze ezek is Esztergomban készültek és van is itthon jó pár a piacon, ha épp nem találsz Suzuki-Suzukit. Ha pedig használttesztet olvasnál a típusról, egy aranytollú tulajdonos, Koncz Jani írta meg az autójáról, milyen is használni és fenntartani, kattints ide és megtudod, miért igen és miért nem.

Korábbi epizódok:

Egy Golf GTI 16 évesen is GTI
Erős, de használható, viszont annyi baja lehet a technikának, hogy belegondolni is rossz. És akkor a rozsdáról még nem is beszéltünk.
Ötven méter próbaút elég?
Egy bátor autóvásárlás előzte meg az átvizsgálást. Zsákbamacska, vagy a szívó benzinmotor vakon is jó?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.