Róbert összkerekes Ignise 141 ezer kilométerrel a háta mögött érkezett meg az Avalon szervizbe. Bár a magyar piac egyik meghatározó típusa volt a kétezres évek elején, ma már kevésbé menő a vasaló-Swift árnyékában. Merev hidas hátsó futóművével, agyoncsaphatatlan motorjával bírja a rossz utakat, de azért ezt is kell gondozni. Most meglátjuk, Róbert Ignise megkapta-e a törődést:
Tudtad, hogy az összkerekes Suzuki Ignist a Subaru is árulta Justy G3X álnéven? Persze ezek is Esztergomban készültek és van is itthon jó pár a piacon, ha épp nem találsz Suzuki-Suzukit. Ha pedig használttesztet olvasnál a típusról, egy aranytollú tulajdonos, Koncz Jani írta meg az autójáról, milyen is használni és fenntartani, kattints ide és megtudod, miért igen és miért nem.
Korábbi epizódok:
- 2 millióért vette, most 8-ban van
- Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
- Hibajelzés a próbaúton
- Big Daddy Laca alapvetően motoros alkat, de még a családi S-Maxból is a legerősebbet választotta. De mennyit kellene költenie rá?
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.