Ennek a Bömösnek nem kellett volna már kigyulladnia?
Fotelnepper: BMW 318d (F30/F31) – 2014.
Akármilyen hihetetlen, de ez a típus közel tíz éve mutatkozott be és négy éve futott ki. A 3-as sorozat különböző karosszériaváltozatai az F30 (szedán) F31 (kombi) F34 (GT) kódot kapták, a kupé és a kabrió már 4-es sorozatként futott tovább. Az F30 család komoly változásokat hozott, hisz ebben már kizárólag turbós benzinmotorok voltak, sőt, feltűnt az első háromhengeres is a 2015-ös facelift idején (318i). Bár az álom-BMW-t minimum hathengeres, a valóság az, hogy a négyhengeresek gyakoribbak lettek a modellkínálatban: még a 328i és 330i jelű benzines is egy kétliteres turbómotor volt. Eleinte még 335i-ként, facelift után már csak 340i-ként kapott az ember másfélszeres hengermennyiséget. Cserébe az M3/M4 is turbós sorhatos lett a korábbi, egyben utolsó szívó V8 helyett. A dízelek az N47, később a B47 motorkódot kapták, és már tudjuk, nem volt egy diadalmenet: rengeteg vezérműlánc-probléma és – a hivatalos álláspont szerint – az EGR-hűtők hibái jelzik útját, az utóbbi következtében ki is égett több autó. A dízeleknél a 330d-hez jár a több henger, a többi, kisebb számot viselő motor mind kétliteres, a 316d-től egészen a kétturbós 325d-ig (114-221 LE). Mi egy 318d kombit hívtunk meg a MűhelyPRN átvizsgálásra, te meg mernéd venni?
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.