Aki azt állítja, hogy nincsenek előítéletei a 307-essel kapcsolatosan, az vagy hazudik, vagy már volt ilyen autója, és nem csalódott benne. A két véglet között nincs középút, viszont van itt pár dolog, ami a típus mellett szól. Tágas, főleg a kombi, amit hét üléssel is megkapsz, a benzinmotorok még a Prince-korszak előttről valók. Attila 307-ese a rossz imidzs mellett tartalmaz még egy elbizonytalanító dolgot: automata váltós. Az Avalon szervizben nagyon kíváncsian vártuk, mit találunk, mert az ember ugye ne higgyen az előítéleteknek.
A 307-esről készült alapos használttesztünk, egy 300 ezret futott, 1,6 literes benzines autó volt az alany, az összes hasznos infó megtalálható a típussal kapcsolatban. Macsuga Jani így zárja a cikket:
„Valószínűleg egyik [alternatíva]se fogja érdekelni, ha egyszer beleszeretett a Peugeot-ba, de kérem ne gondoljon majd rám és a felmenőimre, ha valami mégis rosszul sül el!” A többi elolvasható ezen a linken.
Ha a korábbi 137 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Ha még egyszer ennyit kell rákölteni, az sem gond
- Árpád vállalkozásához, munkatársnak vett egy teherautót, ennek megfelelően rendben tartja, de elég sok pénzt is költ rá.
- Olcsón veszed, 300 forintért tankolod, de buktatók is vannak
- Vonzó lehet a filléres tankolás, viszont az LPG-s autót is érdemes jó állapotban tartani, különben egy idő után pénznyelő lesz.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)