Aki azt állítja, hogy nincsenek előítéletei a 307-essel kapcsolatosan, az vagy hazudik, vagy már volt ilyen autója, és nem csalódott benne. A két véglet között nincs középút, viszont van itt pár dolog, ami a típus mellett szól. Tágas, főleg a kombi, amit hét üléssel is megkapsz, a benzinmotorok még a Prince-korszak előttről valók. Attila 307-ese a rossz imidzs mellett tartalmaz még egy elbizonytalanító dolgot: automata váltós. Az Avalon szervizben nagyon kíváncsian vártuk, mit találunk, mert az ember ugye ne higgyen az előítéleteknek.
A 307-esről készült alapos használttesztünk, egy 300 ezret futott, 1,6 literes benzines autó volt az alany, az összes hasznos infó megtalálható a típussal kapcsolatban. Macsuga Jani így zárja a cikket:
„Valószínűleg egyik [alternatíva]se fogja érdekelni, ha egyszer beleszeretett a Peugeot-ba, de kérem ne gondoljon majd rám és a felmenőimre, ha valami mégis rosszul sül el!” A többi elolvasható ezen a linken.
Ha a korábbi 137 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Szó szerint kivette az előző tulaj kezéből
- Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
- 2 millióért vette, most 8-ban van
- Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.