István családon belülről szerezte be Dacia Dusterét, és az érdekelte, hogy érdemes-e megtartani még. Elhozta hát az Avalon szervizbe átvizsgálásra. Az autóban a viszonylag rossz kezdéssel indító, majd egy beszállítócsere és némi fejlesztés után jól kiforrott Renault 1.5 dci motor volt, de az is érdekelt minket, hogy a korrózió, a rossz utak mennyire komoly ellenségei a szuperolcsó, román gyártású Daciának.
A Duster-szakirodalmunk első darabja már egy élő klasszikus. Pontosan ilyen 1.5 dci motorral kaptuk meg az első tesztautót, amit hová kell elvinni? Hát Erdélybe! Koncz Jani írása itt olvasható erről. Később megjött 1,6-os benzinmotorral és összkerékkel, de kiderült, nem ez a legjobb kombináció. Az LPG-s változatra sem sokat kellett várni, majd elérkezett a facelift – a mostani epizódban egy ilyen példányt láthattok. A legemlékezetesebb azonban az a terepteszt volt, ahol a Dusterről kiderült, hogy bárhol könnyen boldogul, még a motokrosszpálya havas, homokos siratófalán is! Azt pedig itt csekkolhatod, milyen volt 3 éve egy használt Duster, akkor még csak 5 évesen.
Ha a korábbi 144 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Öthengeres Volvo első autónak?
- Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
- Ganxsta Zolee és az amerikai álom
- Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.