Sok ember, nagy hang, rengeteg lóerő
Erőmérő élőben a 35. Parkoló Parádén
Amikor a radarunkra került a Hubdyno Budapest teljesítmény mérő padja, már akkor voltak terveink vele. Hiszen ha valami nincs lecsavarozva, az mozdítható, nem igaz? Márpedig ha a pad mobil, mi lenne, ha odavinnénk, ahol nézők láthatják a mérést!
Több mérési helyszín, mérési mód után, arra gondoltunk, mi lenne, ha egy kicsit megmutatnánk nektek, hogy élőben milyen a mérés. Az első ötlet persze az volt, hogy a hegy menjen a padhoz, minden helyszínen megvizsgáltuk, hogyan lehetne közönséget odavinni. Ám aztán nem ez lett a nyertes megoldás, hanem épp ellenkezőleg, a pad ment a hegyhez. Vagyis a Parkoló Parádéra, a közönség közé.
Gondolom senkit nem zavart, hogy a Tuning témájú Parkoló Parádé 35-re kivittük a HubDyno Budapest mobil padját, Vagyis dehogy mi, hanem egy emlőhátfalas 7,5 tonnás. Ugyanis csak a mérőberendezés egyik oldala több, mint 600 kg, és van belőle kettő, plusz a kiegészítők, adapterek, sátor, szerszámok, sörgarnitúra, számítógépek, kábelek meg még mi nem. Megérte? Szerintem igen, pedig én annyira a mérésre, a feladatra koncentráltam, hogy csak utólag fogtam fel, milyen rengetegen voltatok kíváncsiak a mutatványra. Amiről azért videót is vettünk fel, íme, ilyen volt a mérés a PP35-ön:
Belülről ezt úgy éltem meg, hogy nagyjából 2 sor embert láttam, ők már takarták a többieket. Gondoltam, legalább van 40-50 érdeklődő, jó az. Persze amikor a Suprát mértük, gyanús lett a kamerák, mobilok tömege. Köszönöm, köszönjük, hogy ennyien megnéztétek a méréseket! Próbáltunk néhány érdekes technikai részletet is átadni, de fontosabb volt, hogy halljátok és érezzétek, amikor ezek a dühös motorok maximális teljesítményt adnak le. Ha visszanézitek a kamerás mobillal felvett klipjeiteket, gondolom érződik, hogy sem a hang, sem a látvány nem adja vissza azt, amit ÉLŐBEN tapasztalhattatok. A Ford, a Toyota, a Honda, a VW és a BMW hangja itt cseng a fülemben még most is. Köszönöm a napot nektek, a napnak meg azt a sok D-vitamint, amit adott.
Nagyjából ez a forgatások ritmusa is: nagyon sok sikeres mérés közé beékelődik néhány sikertelen próbálkozás. Engem egy érdekes mérés bőven kárpótol azért, amikor nem jön össze, és a jól végzett munka íze mindkettőnél meg van. Hogy miként folytatjuk? A következő Parkoló Parádé a veteránoké lesz, június 19-én tehát autóztatunk mérés helyett. De keressük a módját, hogy azt követő további két alkalmon, augusztusban és szeptemberben, újra élőben jelentkezhessünk. Addig meg megyünk, forgatunk új adásokat nektek!
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.