Váltás világos nézetre
-
autóvásárlás
Már új BMW-t sem tudok venni
-
-
mercedes
Forma-1 szezonzáró Wéber Gáborral
-
crossover
A zajszintmérő nem kegyelmez
-
nepper tv
Roadmovie 35. – Három hulla AMG Merci
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
A piros autó gyorsabb?
Már 15 éve megvásárolható, és még mindig egyedi a kinézete. A szigorú Európában már nem kapható, de világ egyes részein még most is lehet vásárolni új példányokat. Tényleg ilyen jó, hogy továbbra is van rá igény? Bizonyára.
Jó , jobb, legjobb. Bármelyik autóra el lehet sütni ezt a poént, de a GT-R az egyik autó, amiből nehéz érintetlen példányt találni, és ez így is van jól. Mindegyikben van potenciál, és többé-kevésbé bírja is. Persze, 7-800 esetleg 1000 lóerő környékén bármi megadhatja magát, de bárki járhat így, aki feszegeti a határokat.
Tizenöt év nagy idő, ennyi idő alatt a tunerek is rengeteg tapasztalatot szerezhettek. Mindig az a legfontosabb, hogy kiderítsük a gyenge pontokat, mert ezeket fájdalmasan drágán lehet csak javítani, fejleszteni. A váltót említik a szűk keresztmetszetnek, arra pedig legnagyobb hatással a nyomaték van. A gyári érték 633 Nm, innen indulunk, és a V6-os VR38DETT motor 3800 köbcentimétere bőven rejt még tartalékokat. Ezen a motoron egyedi tuning található, abból a szempontból, hogy saját elgondolásból, egyedi kivitelezéssel készült és már majdnem készen van. Mert mindig vannak újabb ötletek!
Na! Ez a nem piros autó! Milyen lesz a piros? Zoltán szerint ott egy kicsit más elvet választottak a tuning során. Igen, ugyanis ismerősök, ráadásul... De a többit a piros autóról szóló részből tudhatod meg.
Hozunk még érdekes autókat, de addig is kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, itt azt is meg tudjuk mérni, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat!