Mert az E30-at mindannyian szeretjük!

2023.09.22. 09:35

Már az E21 is népszerű volt a Neue Klasse után, de az E30 még rátett egy lapáttal. Technika, sportosság, több karosszériaváltozat, és persze az M3.

Részleteiben semmi sem olyan nagy dobás, de az összkép igen harmonikus. Elég erős motor, jó futómű, nem túl nagy tömeg, könnyű javíthatóság, bevált elemek – ennyi elég is a sikerhez. Szinte végtelen választék volt motorokból, karosszériából, váltókból, de mind összelegózható volt és ez nagyon segítette az idősebb példányok életben tartását, és tuningolását. Ma már egyre durvább az áruk, egyre kevesebb is van belőlük; az M3 már elérhetetlen, de a hathengeresek sem olcsók. Erre itt egy sorhatos klímával!

Jól gyorsult a próbaúton, hogy mennyi a teljesítmény: nézzük a videót!

Miért kell nekem ilyen autókat kipróbálni, mindjárt bújhatom a hirdetéseket, de szerencsére az igazán jók már elég drágák, hogy ne tudjam megvenni!

Legyetek részesei ennek a történetnek, úgyhogy ti is jelentkezzetek a megújult formátumú Erőmérőbe!

Lesz még érdekes autó, de addig is kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, itt azt is meg tudjuk mérni, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat!

Korábbi epizódok:

Mérőpadon az új BMW M5: nem kicsit tért el a gyári értéktől
Nem ez az első eset, hogy a BMW-nél más számot adtak meg a teljesítményre, mint a valóság.
Nem várt FORDulat
Mit nem adtunk volna ennyi erőért 20 éve? Egy villanyautóval zárjuk sorozatunkat.