Opel Kadett D
A kétféle problémám fordul elő az autóval, mindkettő véletlenszerű időközönként:
- Az alapjárat teljesen stabil, viszont gázadáskor mintha iszapba lépnék, le akar fulladni az autó, csak erőteljes gázpedál nyomásra kap erőre, ennek következtében elég kenguru módjára lehet csak menni vele.
A kétféle problémám fordul elő az autóval, mindkettő véletlenszerű
időközönként:
- Az alapjárat teljesen stabil, viszont gázadáskor mintha iszapba lépnék,
le akar fulladni az autó, csak erőteljes gázpedál nyomásra kap erőre, ennek
következtében elég kenguru módjára lehet csak menni vele.
A tank és az AC pumpa közti slagot ellenőrizni kell, nincs-e rajta valahol repedés, vagy bilincshiba. Nagyon valószínű a porlasztódugulás. A karburátor valószínűleg nyakig van szeméttel, ki kell takarítani.
-A másik problémám az alapjárat megszűnése. Ilyenkor folyamatosan lefullad az autó, szintén rángatózva lehet csak közlekedniMindkét probléma csak időszakosan jön elő...
A fenti gyógymóddal valószínűleg a második probléma is megszűnik.
Az autó típusa 1984-s évjáratú Opel D Kadett (kocka), 1.3S benzines,
katalizátor nélküli motorral.
Megbízható darab amúgy, csak ezen rángatózások során a váltó és az
erőátviteli dolgok is eléggé meg vannak viselve (1. sebességfokozatban
csikorogtatja a kereket), így szeretnék megoldást találni a problémára
Segítségét előre is köszönöm, egy kíváncsi tulaj:
(zsenya@gamax.hu)
U.i.: A közeljövoben szeretnénk vásárolni egy 5-6 éves Opel A Vectrát 2.0i (115 LE), 2.0 16V (150 LE) vagy V6 (170 LE) motorok valamelyikével. Kiváncsi lennék a véleményére, melyik motorral kapnánk a legmegbízhatóbb modellt. Nem sürgos, így megvárnánk a legjobb vételt.
A 2.i nyomatéka a legjobb a kategóriájában. Az injektor miatt elég takarékos, magasabb fordulaton is jó a fogyasztása. A nyolcszelepes motorváltozat nyomatékosabb, komfortosabb. A 16 szelepes is megbízható, de kicsit rövidebb élettartamú, nagyobb köztük a töröttek aránya is.