Üzenjük Rüsselsheimnek
Olvasók tesztelnek: Opel Insignia 2017
A hazai bemutatóról érkezett az Insignia, amit gyorsan összekóstoltunk egy Superbbel, és egy villámtalálkozón az olvasóinkat is megkértük, próbálják ki, mondják el a véleményüket az új Opelről. Nézzük, mit mond egy próbakör után a fordos, a mazdások, és a volkswagenes!

Konspiráltunk, nem akartuk előre elárulni, mi is pontosan a célja a találkozónak, csak annyit kértünk, hogy ha valakinek céges autóként használatra, vagy éppen a családi kasszából vásárolva fiatal (értsd 2-3 évesnél nem öregebb) Ford Mondeója, VW Passatja, Kia Optimája, Hyundai i40-e, Mazda 6-ja, Škoda Superbje, Opel Insigniája, Renault Talismanja, esetleg Toyota Avensise vagy Alfa Romeo Giuliája van, jöjjön el, mutatunk valamit, ami érdekelheti. Persze így is volt aki kitalálta, mire is megy ki a játék, de tagadásban voltunk, pontosabban be nem ismerésben.
Jó páran jelezték, hogy ha tehetik, eljönnek, még ha a péntek délután két órás időpont nem is könnyítette meg a dolgokat. Végül négyen tudtak időt szakítani, amiért nagyon hálásak vagyunk: igazán izgalmas két órát tölthettünk el együtt. A nagy-középkategóriás autók vásárlói, illetve azok, akik cégautóként használják ezeket, úgy tűnik, nagyon is tudatosan válogatnak, igen alaposan körülnéznek, hogy a piacon kapható (és a cégautó-policybe is beleférő) típusok mit tudnak, mi a különbség a konkurens típusok közt. És elég sokan tekernek az autókba jelentős kilométer-mennyiségeket. A Passatot hajtó Csaba kilenc hónap alatt 40 ezer kilométert csavart az autóba, de a Mazdákba is 20-30 ezer belement egy év alatt. A Mondeo esetében nem sok értelme van a futott kilométereket számolni, még csak kétnapos volt, de ezzel együtt is, alkalmi tesztelőink elég komoly felhasználói tapasztalattal rendelkeznek.
A teszt végén kiderült, a cégautósoknál sokkal inkább határozhatja meg, adott vállalat rendelkezik-e valamilyen megkötéssel (csak német, csak francia, esetleg csak japán autót választhatnak a kollégák,), mint az egyéni preferenciák – hiába venne esetleg valaki Opelt, vagy Toyotát, ha még a gyártói cégcsoport is meg van határozva a céges kocsi kiválasztásakor. Magánzóként más szempontok is érvényesülhetnek, szabadabban válogathat a piacról az ember. De ha valamibe bele van szerelmesedve, valamelyik technológiát szinte vallásosan tiszteli a kuncsaft, akkor bizony csak egy nagyon jó ár viheti el az egyik típustól a vevőket.

A villámteszt alapján már nyomtathatjuk is az óriásplakátokat. Üzenjük Rüsselsheimnek: az új Insignia speciális üléseinek tervezőit tessék megbecsülni. Mindenki, aki beült, azonnal dicsérni kezdte a székeket, az összes egyéb észrevétel csak ezután jött. És ez fontos, mert jó első benyomást tenni nehéz dolog. Márpedig első benyomást csak egyszer tehet az ember.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Újra V10-es motorok az F1-ben? „Érdemes megvizsgálni a lehetőséget!”
A döntésnek sokan örülnének.
- Hírek
Most már tényleg nagyon mindjárt visszatérnek a fizikai gombok a Volkswagenekbe
Ezt Andreas Mindt, a márka dizájnfőnöke erősítette meg, aki szerint a régi-új korszak a ID.2all érkezésével kezdődik.
- Közélet
A kötelező biztosítás mélyvize: Személyi sérüléses balesetek
Az sem jó, ha a lemezek hajlanak egy közúti balesetben. Az viszont kifejezetten komplikált tud lenni, amikor csontok is törnek az esemény során.
- Hírek
73 éves, de nincs vele bírás: újra volán mögé ült a 92 évre eltiltott sofőr
Az autó nem jogosítvánnyal megy. Ez az ismert mondás valószínűleg az életfilozófiája a 73 éves ausztrál bácsinak.
- Hírek
Megvan az első, Magyarországon is engedélyezett LED csereizzó
Az OSRAM volt az első.
- Hírek
Beüt a barna kód, ha melletted kap durrdefektet egy kamion az M3-ason
A kamion sofőrje szerencsére ura volt a helyzetnek.
- Belsőség
Gyári hibás alkatrész ellen nem véd semmiA tapasztalat az a tudás, amire öt perccel korábban lett volna szükségünk
Mi alapján válassza ki az egyszeri autós a jó minőségű utángyártott alkatrészeket? Igazából mindegy, a szerencsén múlik az egész.
- Közélet
Találtunk-e bombabiztos autókat 1,5 millióért? – Murvaélet #3
Ennyi pénzért már egész potens autók is akadnak a piacon - még egy prémium is.
- Hírek
Már Musk kirúgását pedzegetik
Amióta Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója Donald Trump elnök stábjában dolgozik, folyamatosan esnek az autógyártó részvényei.
- Hírek
Vicces matricával gúnyolódott Elon Muskon a norvég Kia, a Tesla részvényesei behisztiztek
Ügyes paródiát dobott össze a Kia, de rendesen kihúzták a gyufát a Tesla rajongóinál.
- Belsőség
Képben vagy a népszerű használtakkal? Mutasd!Kvíz: Ismerd fel Magyarország népszerű autóit! Vol.2
A feladat egyszerű: mutatunk képeket autókról, te pedig tippeld meg, hogy milyen típusokat látsz. Ennyi. Hajrá!
- Hírek
140 tonnás, egytengelyes, egyensúlyozó platók váltanák le a dömpereket
A bányadömperek csodálatos termékek. A lehetséges utódjaik is mókásnak tűnnek.
- Hírek
Visszatér az Audi R8, de V10 nélkül
Helyette a Temerario V8-as hajtásláncát kapja.
- Hírek
Utcára vitték a legújabb Jaguart, élőben sem tűnik valóságosnak
A Jaguar Type 00 annyira megdöbbentő kint a külvilágban, hogy elsőre úgy tűnik, mintha a mesterseges intelligencia terméke lenne.
- Hírek
Jelenlegi vásárlói 85 százalékát elvesztheti a Jaguar, de ez a terv része
Rawdon Glover ügyvezető igazgató szerint csupán a vevőik 15 százaléka marad majd meg.
- Hírek
Németországban is engedélyt kaptak a türkizkék lámpás Mercedesek
Eddig csak Nevadában és Kaliforniában találkozhattunk velük.
- Tesztek
A felső-középosztály népautójaMenetpróba: Volkswagen Tayron - 2025.
A Tayron Európa második legnagyobb Volkswagenje. 7 személyes, jól fogyaszt, lószállítót képzelek mögé.
- Hírek
Kombik nélkül is Volvo marad a Volvo?
Egy kérdés, amin lehet komolyan el kell gondolkozni.
- Gumidoktor
Hóban is jó lesz a négyévszakos gumi az ezres Swiftre?
Két szett helyett egy kéne az öreg Suzukira.
- Hírek
Így vettek autót a németek: februárban elengedték a belső égést
A hibridek és az elektromosok eladást nőtt, a benzin- és dízelmotorosoknál hanyatlás látható.
- Hírek
Ez történik akkor, ha a nagy archoz szerény vezetési tudás párosul
A tulaj egy autós találkozóról akart stílusosan távozni, de egy domboldalon kötött ki.
- Technika
Létezett egy elektromágneses futómű, amivel az autók akár ugrani is tudtak
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
- Hírek
Mindenki megúszná Trump vámjait
Az Audi pórul járhat, a Volkswagen derűlátó, a BMW viszont pesszimista.
