Az új Mitsubishi Colt egy remek kisautó, sok kiváló tulajdonsággal, joggal lehet rá büszke a...
Hat generáció után is klasszikus autónak mondható az E osztály, még akkor is, ha ezt már vastagon elfedték különböző technikai vívmánnyokkal.
Az Impreza vadonatúj crossover testvére nem veszi félvállról a terepjárást, de a környezetért és a biztonságunkért is aggódik.
Az Opel régi dizájnstúdiójában jártam, ahol a múlt koncepcióautóit, és egy jövőbe mutató, friss darabot is megnéztem.
Ha nem akarsz gyorsan öregedni, a Superb negyedik generációja adhat néhány extrát a megszokott formában töltött évekből.
Magasról tesz rá, hogy kinek tetszik és kinek nem, az i7 M-es csúcsmodellje úgyis mindenkit magába bolondít, aki egyszer kipróbálta.
Az új 5-ös sorozat legnagyobb újdonsága a tisztán elektromos változat, a többi nagyjából a szokásos recept eredménye. Ennyi elég, hogy vágyjunk rá?
Élőben, testközelből néztük meg az új Tesla Model 3-at, és le is videóztuk nektek!
Kipróbáltuk a Vizor-arccal frissített Corsát, aminek menőbbek a fényszórói, és erősebb is lett. Elég lesz ennyi a sikerhez?
A csehek legerősebb utcai autója tisztán elektromos SUV létére az Octavia RS Combi vevőit veszi célba.
A vadiúj Toyota Land Cruiser szögletes, férfias dizájnnal és kétféle orral érkezik, mi pedig megtekintettük mindkét verziót.
Népautót tervezni komoly feladat, pláne, ha villanyautóról van szó. A Hyundai tudja, mi kell a vevőknek, és meg is adja nekik.
Még nem gyártják, és csak előrendelni lehet, mi mégis beülhettünk a japánoknak szerencsét hozó C-HR második generációjába.
Az Ineos Grenadier két emberrel és egy tank üzemanyaggal a fedélzeten három tonna. Ettől függetlenül sokat tud, izgalmas, és a BMW motorjai hajtják.
Órákon át próbáltuk lemeríteni az e-2008-at, lehidaltunk a frissített 508-astól és elégedetten hümmögtünk a virtuális i-Cockpitben.
Az új Kona nagyot nőtt, sokkal menőbben néz ki, mint az elődje, de mi a helyzet az árazásával?
Büszkék rá, hogy az Astra Electric nem nehezebb, mint a plug-in hibrid. Vagyis 1,679 kiló, ami tényleg nem rossz, bár az akksi is csak 54 kWh.
Bemutatkozott az új Extreme felszereltségi szint, a 65 lóerős Spring és a Joggerhez kapható franciaágy is.
Olyan ismerős vagy, pedig biztosan nem láttuk még egymást.
A Cayenne következő generációja tisztán elektromos lesz, de okkal költöttek óriási összeget a frissítésére.
Lepadlóztam, drifteltem, nem borult fel, és még cuki is. Ezt tudja a Yoyo, az elektromos kisautó, melyből eddig 35 érkezett Magyarországra.
Rajongástól túlfűtött mese a művészeti ágról, amit úgy hívnak: vezetési élmény.
Hátsókerekes, nagy szedán a Volkswagentől, villannyal. A nemzetközi bemutatója előtt próbáltuk ki az akár 700 kilométer hatótávú ID.7-et.
Közelről is megnéztük az új, hatodik generációs Renault Espace-t, ami már csak a nevében emlékeztet elődeire.
Biztos akadnak, akik a kinézete miatt úgy gondolják, soha nem ülnének bele. Ezzel óriási hibát követnének el.