Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
Az elektromos Puma papíron baromi ígéretes tárgy, de tényleg ott van benne a Ford legendás fűszerezése?
A gánti bauxitos talajon, természetes terepen nyúztuk a kínai Range Rovert, a plug-in hibridként is kapható Jaecoo 7-et.
Ez a Mitsubishi nem a Renault-tól, hanem egyenesen Japánból jön, és modern plug-in hibrid hajtásával van is keresnivalója a piacon.
Akinek kevés a háromhengeres, vagy nem akar elektromosat, tökéletes opció a PHEV, amit végre vezethettünk is.
A Q5 és az SQ5 harmadik generációjával nem merészkedett messzire az Audi a megszokott stílustól, és ez lehet a siker kulcsa.
Praktikus és elérhető árú, de leginkább szerethető a Fiat legújabb globális modellje, a villanyautóként is választható Grande Panda.
A Skoda elérhető árú újdonsága a praktikus, európai villanyautóra vágyók és a Volkswagen konszern számára is megmentő lehet.
Törésig hajszolták az alkatrészeket, prototípusaival bejárták a világ legdurvább vidékeit, mint Marokkót, ahol mi is megjárathattuk a Land Cruisert.
Zárt ajtók mögött mutatták be nekünk a Ford Puma elektromos verzióját, a Gen-E-t, ami meglepően jobbnak tűnik, mint a hagyományos verziója.
Tíz év után másodszor újult meg a Volvo XC90, de nem csak azért piacképes 2024-ben is, mert elköltöttek rá egy közepesen nagy összeget.
Nem igaz, hogy elektromos hajtással lehetetlen szórakoztató hot hatch-et csinálni.
A frissített Mercedes V osztály olyasmiket is tud, hogy még egy S osztály is irigykedve ráncolja a LED-fényszóróit.
Karotta az egyik legnagyobb Model Y-konkurens nemzetközi tesztvezetésén járt. Videó!
A legfontosabb dolgokban fejlődött az EV6, csak abban nem érzem az előrelépést, ami szubjektív.
A forma megosztó, a technika nagyon jó és az ár is kellően alacsony, hogy versenybe szálljon a piac legjobbjaival.
A Fordnál tudják, hogyan kell saját autót készíteni egy másik márka platformjára.
A stílus az úr, de egy kis funkcionalitás sosem árt.
A sportkombik piaca nem tűnt el, csupán a kordivatnak megfelelően átalakult.
Kínai tank még sose volt ilyen jószagú.
Magyarországon is bemutatkozott a BYD hétszemélyes villanyautója, a Tang.
Az Insignia megszűnésével már a Grandland az Opel csúcsmodellje, és láthatóan büszkén feszít ebben az új szerepben.
Legnagyobb, legkényelmesebb és daciásan legdrágább modell a Bigster.
A szerelemtől megittasult stáb megrohadt a munkában, a szokásosnál évekkel hamarabb végeztek, mert annyira akarta mindenki, hogy végre kijöhessen.
Szinte minden konkurense kihullott, így kategóriájának egyik legsikeresebbje lehet, kérdés, maradtak-e még vásárlói.