Nem igaz, hogy elektromos hajtással lehetetlen szórakoztató hot hatch-et csinálni.
A frissített Mercedes V osztály olyasmiket is tud, hogy még egy S osztály is irigykedve ráncolja a LED-fényszóróit.
Karotta az egyik legnagyobb Model Y-konkurens nemzetközi tesztvezetésén járt. Videó!
A legfontosabb dolgokban fejlődött az EV6, csak abban nem érzem az előrelépést, ami szubjektív.
A forma megosztó, a technika nagyon jó és az ár is kellően alacsony, hogy versenybe szálljon a piac legjobbjaival.
A Fordnál tudják, hogyan kell saját autót készíteni egy másik márka platformjára.
A stílus az úr, de egy kis funkcionalitás sosem árt.
A sportkombik piaca nem tűnt el, csupán a kordivatnak megfelelően átalakult.
Kínai tank még sose volt ilyen jószagú.
Magyarországon is bemutatkozott a BYD hétszemélyes villanyautója, a Tang.
Az Insignia megszűnésével már a Grandland az Opel csúcsmodellje, és láthatóan büszkén feszít ebben az új szerepben.
Legnagyobb, legkényelmesebb és daciásan legdrágább modell a Bigster.
A szerelemtől megittasult stáb megrohadt a munkában, a szokásosnál évekkel hamarabb végeztek, mert annyira akarta mindenki, hogy végre kijöhessen.
Szinte minden konkurense kihullott, így kategóriájának egyik legsikeresebbje lehet, kérdés, maradtak-e még vásárlói.
Az alapoktól tervezték újra az elektromos G-osztály technikáját, hogy a maximumot hozzák ki a V8-assal párhuzamosan kínált meghajtásból.
A Skoda új modellje az elérhető árú villanyautók piacára törne be.
Honnan tudod, hogy a japánok bíznak az autóban? Egy luxushomokozó helyett az egykori NDK területén adták oda nyúzásra.
Tűzokádó, közel 400 lóerős sorhatossal és alapmotorral is kipróbáltuk, hogy milyen igazából a BMW egyik legnépszerűbb modellje, vagyis a vadiúj X3-at.
Frissítették a Toyota Professional teljes palettáját, ezen belül a Stellantis alapú Proace családot és a méltán híres Hiluxot is.
A Cupra két megújult húzómodelljét, a Leont és a Formentort itthon próbáltuk ki, és már értjük, miért olyan sikeres a spanyolok új márkája.
Kívül-belül kicserélték, de a lemezek alatt nem sokat változott a legolcsóbb villanyautó. Bár hazai ára még nincs, azt már tudjuk, milyen vezetni.
Megkergettük a szerpentinen a turbós benzines Cooper S-t és az elektromos Cooper SE-t. Még mindig tudják azt, amiért eddig szerettük a Miniket?
38 év után tér vissza az európai Ford-kínálatba a Capri, de nem egészen úgy, ahogy elsőre elképzeled.
Nagy hatótávú villanyautókkal, lágy és plug-in hibridekkel lép ismét a prémium világ küszöbére a Peugeot.
Karottával beugrottunk megcsodálni a Budapestre cibált monstrumot. Nem rossz, de azért még itt-ott kilóg az acél lóláb.