Háttérben a Szandavár romjai |
A szélvédő és az első sor kivételével
minden ablak elé napellenzőt húzhatunk. Az első szélvédő a
sorozatban gyártott egyterűek közül a legnagyobb - 2 m
2 területű, és a felmelegedés elkerülése végett hővédő
bevonattal látták el.
|
Tesztautónk hétszemélyes volt.
Az utasok kényelme hierarchikus. Természetesen a vezetőnek
és a mellette ülőnek a legjobb. A következő sor a magas padlólemez
miatt egy kicsit magasabbra húzott lábbal, de viszonylag
kényelmesen ül. A Citroën nagy erőket feketetett abba, hogy a
harmadik sor utasai is kifogástalan kényelembe utazzanak, de sajnos
hiába a két 47 cm széles nyereg, ott bizony felnőtt embernek nem
túl vidám az utazás. És akkor a ki- és beszállásról nem is
beszéltünk.
Sokat segíthet,
ha kicsit átrendezzük a szobát. A szabadalmaztatott Quickfix
R rendszernek köszönhetően mindegyik hátsó ülés két
sínen csúsztatva 15 centiméteres úton tolható előre illetve hátra.
A háttámlát lehajtva a fejtámlák automatikusan behúzódnak, így
tökéletes asztalkákat alakíthatunk ki az autóskártya partihoz. Ha
pedig nagyobb tárgyakat szállítanánk, könnyedén és egyszerűen
kiemelhetők az ülések, bár ezt a feladatot inkább Apára és
barátjára hagyjuk.
|
Ha az üléseket a helyükön hagyjuk,
közel hatvan, kisebb-nagyobb pakolóhelyet találunk. A
hagyományos kesztyűtartó 18 literes, emellett egy hűthető 3 literes
fiók is a rendelkezésünkre áll. Az műszerfal tetején lévő
kesztyűtartókban apróbb tárgyaknak és a CD-lemezeknek is
alakítottak ki helyet. Az ülések mellett gumis rögzítőfülekkel
akármit is odaerősíthetünk, ráadásul a vezető és utas oldalon is az
ajtórekeszben 1,5 literes üdítőt tarthatunk úgy, hogy A4-es méretű
papíroknak is marad hely.
A második sorban, a biznisz klasszon utazók az első
ülésekből kihajtható repülős asztalkáról kosztolhatnak. Kivehető
szeméttartó, egymásnak adható hamutartó és még ki tudja mennyi
tároló hely jut nekik is. A harmadik sorba kárhoztatott turista
osztályon utazók rakodás szempontjából nem maradnak alul a
többiekhez képest, ráadásul nekik egy 12 V-os csatlakozó is jut.
A csomagtartó mérete a C8 belső terének variálhatósága miatt
igen tág határok közt mozog. Az alapból 225 dm
3-es tér akár 2948 dm
3-re is bővíthető.
Zsolti és Peti leadta voksát. Ha rajtuk múlna, jöhetne a C8. Egy dolog van, ami egy pillanatra elgondolkoztatta az édesapát az pedig a 9 210 000 Ft-os fogyasztói ár. A C8 minden szempontból felsőkategóriás egyterű, de aki megteheti kérdezze meg a gyerekeket.
|
< >
|