A nőknek nem a méret a lényeg – legalábbis az autókban. Az új Fiat 500-as nagyon pici, és épp ez benne a jó. Ördög Nóri is azt hangsúlyozta, hogy az 500-as nagyon helyes és nagyon könnyű vele parkolni. Ideális női autó. Nem is beszélve az egyéb, 500 ezer módon összeválogatható felszereltségről és kiegészítőkről.
2008. január 21. 20:00. Az év 500. órája. Tegnap este óta kapható Magyarországon is az új Fiat 500-as. Mindössze 500 darab érkezik belőle, de ennél is inkább nagyobb keresletre számítanak a kereskedők. Jó lesz sietni, ha valaki nem akar lemaradni róla.
A világon mindenhol nagy várakozás előzte meg. 50 évvel a legendás előd bemutatkozása után most itt az új retro-mini, ami hasonlóan nagy sikerekre számíthat. Valószínűleg nem az erejével és méreteivel fog hódítani, hanem bájos külsejével, eredetiségével, és azzal, hogy egy 500-as Fiat.
A magyarországi bemutató nem volt annyira izgalmas és látványos, mint a londoni, ahol az angolok berakták a London Eye egyik kabinjába, és így köszöntötték a szigetországban; és hál' istennek nem is volt olyan unalmasan elnyújtott, mint a torinói.
Mindennapok mesterművei. Ez volt az est szlogenje, ezzel is jelezve, hogy a Fiat legújabb remekműve a mindennapokban kiválóan használható kisautó lett. A leleplezésre nekünk is kellett ugyan várnunk, de szerencsére nem sokat, és addig néhány táncprodukcióval szórakoztattak. Volt Rubik-kocka-kirakóverseny a magyar találmányok körében, csak azt nem nagyon értem, hogy kerül Fiat 500 a golyóstoll, C-vitamin, gyufa és Rubik-kocka társaságába, de olaszként kétségkívül hasonlóan jelentős találmány.
Itt vette át nyereményautóját Utasi Árpád, az újonnan felfedezett mesemondó tehetség, aki egyébként az est második legtöbbet fényképezett sztárja volt. Árpi elmondta, hogy tűzpiros színű 500-ast szeretne, s hogy ha nagy lesz, és megkapja a jogsit, akkor sem fog száguldozni.
Később Ördög Nóri, az est háziasszonya, aki egyébként november óta használ egy 500-ast, és Kern Nándor kereskedelmi igazgató méltatta néhány szóban az 500-ast. Az 500-as nem csupán kisautó, hanem életérzés. Fiataloknak szánták, a vidámság, életkedv és egyediség jegyében: bármikor képes felvidítani, akár pszichológus helyett is használhatjuk.
Kern Nándor várakozásai szerint hasonlóan sikeres tömegautó válik majd belőle, mint a régi 500-asból. Viszont az árát tekintve ez nem túl valószínű. Épp ellenkezőleg: az új Fiat 500-ast inkább a luxuskategóriába pozicionálták. Azon belül is főleg a nőknek. Drága ékszer, amit azok vesznek majd, akiknek fontos a stílus, az egyediség és a divat.