Ideális kapudrog a villanyautózás felé, a gondok majd akkor kezdődnek, ha elkezdesz vágyni valami keményebbre.
Az iX3-ban mind a kettőt megkaphatod. Több szempontból kevesebbet tud, mint a konkurencia, de biztosan baj ez?
A csúcs Leaf azt tudja, amitől igazán jó egy villanyautó: sokáig elmegy. Csakhogy ezt mástól milliókkal olcsóbban megkapni, modernebb belsővel.
Ritka hogy egy különösen csinos kocsi utódja jobban nézzen ki, de a New 500-nak ez sikerül. Ráadásul sokkal jobb is – és még van valami…
De a megvalósult elektromos Master kipróbálása után felmerül pár kérdés. Például hogy miért venné ezt meg bárki?
Az autó, ami többet ad, mint amit igér. Ebben már kevésbé lesz kilométerparád.
Hét és fél millió. Ez a magyar átlagkereset hússzorosa, ennyiből ma használható villanyautóhoz lehet jutni. Kicsihez persze.
Késett, hemzsegett a hibáktól, közbejött a vírus is. Most itt van, valóban létezik, és vezethető. Meglepne, ha nem tarolna a VW első rendes villanyautója, az ID.3.
A Peugeot meglepően jó elektromos hajtást tett a 208 alá, ráadásul stílusos és használni is könnyű. Ezért különösen kellemetlen az egyetlen gyengéje.
A Mazda tizenegymilliósított, nagy támogatással megvehető villanyautóját, az MX-30-at vezettük.
Ügyesen mozog városban és jó vele együtt élni országúton is, de az elektromos Cooper ugyanúgy csak egy divatcikk, mint a sima.
Most, hogy igen rendes méretű aksi van benne, a Renault Zoé már pont annyit tud, amennyit kell.
Lenyűgöző keveréke a steril hightechnek és a gátlástalan, hatásvadász cukiságnak, amihez a japánok értenek a legjobban
Nem kamu a nagy hatótávja, autómérete van és még csak kreténre sem rajzolták. Az e-Niro után sokkal nehezebb érvelni a villanyautó ellen.
A Volkswagen villanyhajtású Craftere másfélszer annyiba kerül mint a TDI. Fenntartása olcsóbb, tisztábban megy. Vajon megéri váltani?
Az EQC egy olyan autó, amit nem lehet egy tőmondattal elintézni. Ez a Mercedes jövője?
Isten hozott a tízmilliós furgonok világában! De reális, hogy 200 kilométert elmegy egy szuszra.
Vélhetően sikeres lesz, hiszen kevesen vannak a kategóriájában: a valóban prémiumnak megcsinált villanyautók között. Csak még lenne min dolgozni.
Nem tudom, direkt van, vagy csak így adta ki, de a Volvónál valahogy a zöld változat lett a sportosabb.
Itt a villanyautó, aminek már tényleg elhihetjük a hatótávját, de nagyon nem mindegy, hol jön össze az a háromszáz kilométer.
Benz feltalálta az autót, még a benzint is róla nevezték el, most meg villannyal jönnek? Hová lesz a világ?!
Két éve vagyok aktív villanyautós, de ez váratlanul ért.
Hasonló tudás, elég nagy hatótáv és hasonló töltési megpróbáltatások – csak a költségek ne lennének.
Felejtsük el a szelepeket, csapágyakat, dűzniket, egyéb buta izéket. Rég másról szól már ez.
A Kona egy újabb élhető elektromos, csak legyen rá keret, utána kezdődhet a spórolás.