Opel Sintra (1998)

Opel Sintra (1998) törésteszt

2001.08.31. 16:59

Csúnyán leszerepelt a Sintra a törésteszteken, a vizsgálatokat követően az Opel bejelentette visszavonását a modellkínálatból.

Frontális és oldalsó ütközésvédelem          
Gázolási rizikófaktor        


Teszteredmények:
Frontális 3(19%) Oldalsó 15(83%) Összesítés 18(53%)

 
   
   

A frontális ütközést követően a kinyílt légzsák és a kormánykerék letört a kormányoszlopról.
A törött szerkezetek hátrafeszítették a sofőr fejét és nyakát, kifejezetten életveszélyes helyzetbe sodorva őt ezzel.
A karosszéria teljesen instabillá vált az ütközést követően, a lábtér deformálódása a lábfejekre és a lábszárakra nézve volt veszélyes.
A térdeket védte a kormányoszlopot alulról fedő polisztirén borítás. Az oldalsó légzsákoknak köszönhetően az oldalütközésben jó volt a Sintra, leszámítva a sofőr mellkasán mért enyhén magas terhelést. Az Opel gyermekülések kielégítően teljesítették a tesztet, de matricázásuk minden szempontból rossz kivitelű volt.
A gyalogosokra nem terveztek, így egy csillag jutott az autónak ebben a tesztben. Széria felszerelés a két első és az oldalsó légzsákok, az előfeszítős biztonsági övek, a szervo kormány és az ABS.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.