A kígyó még mindig mar - Dodge Viper SRT-10 2005
Akinek gyenge volt az első generáció, annak tán elég lesz ez a harmadik: 500 lóerő, 712 newtonméter.

Akinek gyenge volt az első generáció, annak tán elég lesz ez a harmadik: 500 lóerő, 712 newtonméter.
A Garage 54 ismét szürreális projekttel jelentkezett.
A Japán Nagydíj végül többnyire unalmas vonatozásba fulladt, de ennek ellenére is bőven akad izgalmas beszédtéma a Forma-1 háza táján!
Az eddigi legfickósabb Ranger 4,5 tonnát vontathat, nagy a gázlómélysége és több ponton masszívabb, mint a sima tesói.
Európához hasonlóan ott is kitűzték a 2035-ös céldátumot.
Egészen más hajtáslánc várható, de nem biztos, hogy olyan, amire a vevők vágynak.
Kigyulladt egy parkoló Hyundai Ioniq, a tűz pedig átterjedt a közeli lakóházra is.
Az ígéret szép szó...
Úgy ki van gyúrva, mint a srác, aki nem csak díszből veszi meg az éves kondibérletet.
Egy teszt során 12 fokot vert a Tesla Model 3-ra.
Csálén álló elem, karcok és égésnyom is maradt a visszahívásban javított Cybertruckon.
Az Abt azt csinálta, amihez a legjobban ért: erősből mégerősebbet csinált.
A Teslák beépített kamerái azonnal bizonyítékot gyűjtenek.
A Forma-1 hajnalán körülbelül két percig tartott egy boxkiállás. Hosszú út vezetett innen a mai 1 másodpercig.
Az Austral alig három éve kapható a piacon.
Norris és Verstappen között alig van pontkülönbség három futam után.
Nem mindegy, hogy ki szerepel vevőként az adásvételin. A bizomány és a közvetítés szavak hallatán érdemes lehet másik telepet keresni az eladáshoz.
Újabb típussal bővült a Magyarországon gyártott autók sora. Vajon alapmodellként is ütős a Győrből érkező Cupra Terramar?
Közben az USA az egyik legfontosabb piaca a Defendernek és a Range Rover Sportnak.
A negatív dőlésű orrkialakítás a 90-es években eltűnt, de a legújabb modellekhez újra elővennék.
A japán Red Bull Showrunon mentek vele egy kört.