Audi S1 replika
Az utánzat, amely jobb, mint a gyári eredeti. És félelmetes.

Az utánzat, amely jobb, mint a gyári eredeti. És félelmetes.
És mert hogy már milliomos voltam, de imádtam füvet nyírni, attól fogva ingyen csináltam.
Nem jó poén, mert ezeket meg kell csinálniuk.
A legtöbb katalógusadat kiváló, de ennek megkérik az árát.
Nincs olyan amerikai autó, ami megúszná a vámokat.
Ezzel mindenki jól járna.
Trump veri a mellét a csökkenő olajárat látva, pedig nem kéne.
Az új tulaj nem volt okos, így hamar szomorú véget ért a pompás nyereményautó.
Gyorsan alkalmazkodnak.
Ez pályafutása 41. pole pozíciója.
Ennél mindenki jobbra számított.
Esztétikailag sérült, eszegeti az olajat, néha kerreg. Sosem adtam el autót, ez mennyit érhet?
A szett hibátlanul viselkedik, a profilmélysége is rendben, de aggaszt a kora. Használhatom még vagy már kuka?
Az autóipar a megszokásokról és a trendekről szól, amelybe a Renault Rafale beleillik, de egy picit mégis más.
A 300. részt élő közvetítéssel ünnepeljük, tartsatok velünk!
De legalább végig indexelt. Részletkérdés, hogy nem akart sávot váltani.
Elképesztően tartós akkumulátort és villámgyors töltést is ígér a BYD, Szegeden pedig sokkal több készül, mint egy egyszerű gyáregység.
A férfi a tulaj szeme láttára abuzálta a Teslát, végül a Cybertruck kamerái buktatták le.
Az Alpine pilótája 260 km/h-nál dobta el a versenyautót.
Ömlik a használt autó a szomszédba.
Mindkét pompás vonalú alkotás a Genesis G90-en alapul.
Így védenék az alkalmazottakat a támadásoktól.