Kabrió modellekkel eleve nem sokan kockáztatnak manapság – ez egyre inkább a prémium-márkák kiváltságának tűnik – négyajtós kabriót viszont évtizedek óta egyáltalán nem készítenek. Nem véletlen, egy ilyen típust önhordó karosszériával szinte képtelenség úgy megcsinálni, hogy tartsa a formáját, és minden ajtó mindig simán csukódjon.
A Qoros 6 viszont pontosan ilyen: a Qoros 3 szedán tető nélküli változata, igaz, egyelőre úgy néz ki, csupán egyedi prototípusról van szó, amelyből hiányzik néhány kulcsfontosságú alkatrész is. Valószínűleg teteje sincsen – egy ilyen hosszú vászontető megtervezése és kivitelezése nem egyszerű dolog – azt pedig végképp nem tudni, hogy a merevítést hogyan oldották meg. Pedig az lényeges, hiszen tető nélkül egy ilyen autó igencsak hajlamos csavarodni, ami viszont az ajtók pontos nyílását és csukódását igencsak megnehezíti. Persze egy ilyen problémára is van megoldás, sok vas a padlóba, de ha a Qoros ezt a módszert követte, az biztosan több száz kilogramm többletsúlyt jelent.
Valószínű, hogy a négyajtós kabriót csak afféle látványosságnak szánják, hisz Kínában egyelőre eleve nem nagy az igény az efféle rétegmodellek iránt. Arra viszony nagyszerűen alkalmas lehet, hogy körbehaknizzák vele Kína számos autós- és tuning-rendezvényét.