Kabriót csinálna kis SUV-jából a SsangYong. A hétüléses XLV után ezzel három szegmenst fedne le a Tivoli, amiből egyelőre nem lett tömegmodell.
A koreai márka a jelek szerint tényleg lendületet vett a modellbővítéshez. Legalábbis az Európába szánt kínálat belátható időn belül szemmel látható méretet ölt azután, hogy Genfben már a hétüléses XLV-t is bemutatták. A tetőtlenített városi terepjáró nem az modell, amiből minden gyártó szeretne egyet, de a márka népszerűsítéséhez jól jöhet.
A Tivoli várhatóan az Evoque kabrióhoz hasonlóan lesz vászontetős. Egy ilyen extrém-rétegmodellbe nem szokás sok energiát vesztegetni, így valószínű szimplán elveszti majd a hátsó ajtóit, és kap egy lőrésszerű csomagtérajtót a végébe.
Valószínű néhány százas rendelést remélnek a koreaik, ami a Tivoli eddigi eladásait tekintve nem is volna rossz arány. A mini SUV eladása tavaly májusban pörgött fel, 2015 végéig összesen 4500 fogyott belőle. Már az összes jelentős európai országban jelen vannak, de a januári 680-as értékesítés után úgy fest, ez is kevés lesz, hogy átlépjék az évi tízezret.