Nagyon jönne már az új Mitsubishi-stílus
Biztosan nem tetszik a Mitsubishinek, ha szalonról-szalonra megkapja, egy tetszhalott márka, de megint csak egy nagyon tanulmányos tanulmányt tudott elvinni az év második legnagyobb autószalonjára. A japánok épp stíluskereső korszakukban vannak, úgyhogy most megpróbálkoztak a Ground Tourerrel.
Mialatt a Mitsubishi keresi önmagát, látványosan felértékelődik náluk a SUV-kínálat. A személyautókat meghagyják az ázsiai piacoknak, miközben az Ázsián kívül is jól hangzó Evo nevet elválasztják a Lancertől, és belátható időn belül odaadják valamelyik sportosított városi terepjárójának. Merthogy náluk erről szólnak majd a következő évek, a Párizsi Autószalon nagy újdonsága pedig egy tapogatózás arról, hogyan is nézzen ki ez a jövő.
A Ground Tourer már messziről elárulja magáról, hogy tanulmány, de egyáltalán, mennyire lehet komolyan venni egy kiállított autót, amibe beleülni sem engedik az arra járót? Első pillantásra közeli rokona a tavaly Genfben bemutatott XR PHEV II-nek, amit ASX-előképként mutattak be. Most is azt a lexusosan meredek élhasználatot vették elő, meg a műfajban sláger nagy, egybefüggő ledeket.
Bár ez sok jelentőséggel nem bír, a tanulmány egy konnektoros hibrid. Három villanymotor és egy 2,4 literes benzines összjátéka mozgatja. A 25 kWh-s akkumulátorokat feltöltve villanymódban 120 kilométert mondanak hatótávnak, míg a teljes hatótávja állítólag pont tízszer ennyi, 1200 kilométer. Hogy milyen fogyasztás mellett, rejtély.
Bár a homályos infókból nehéz kimazsolázni a lényeget, az biztos, hogy a Groung Tourer még mindig az útkeresés része. Valószínű ettől már drasztikusan nem tér majd el az a márciusi Genfi Autószalonra ígért modell, ami állítólag már tényleg a márka összes jövőbeli városi terepjárójának a sablonja lesz.