Az Alfa-Romeo után még egy nagy olasz márka lengette be a Forma-1-es szereplést. Nem kizárt, hogy csak az Urus sikere választja el a Lamborghinit a visszatéréstől.
Márciusban lesz egy éve, hogy a korábban a Ferrari Forma-1-es csapatát vezető Stefano Domenicali a Lamborghini feje lett. Domenicali kötődése a formulaautózás csúcsához nem titok, most pedig ő maga tette nyilvánvalóvá, hogy a szívéhez továbbra is közel áll a téma. Mint mondta, a motorsport mindig fontos része lesz a márkának, így ha változnak a körülmények, semmi sincs kizárva, akár a Forma-1 sem. Viszont csak szerepelni nem szeretnének, a versenyképességhez viszont egy valami még hiányzik: az anyagi háttér. Ha az megvan, elgondolkoznak majd komolyabban a visszatérésen.
Domenicali tisztázta, mik a reális távlatok: a prioritások most mások, a következő lépésre kell koncentrálniuk. Az pedig nem más, mint a Lamborghini régóta ígért, várhatóan 2018-ban érkező SUV-ja, az Urus. Az olaszok első városi terepjárója alaposan felforgatja majd a márka költségvetését, és ha tényleg akkora siker lesz, mint várják, olyan drága játékokra is telhet majd nekik, mint amilyen a Forma-1.
A Lamborghininek nem lenne teljesen újdonság a formulaautózás. Igaz, csak motorszállítóként, de a kilencvenes években több csapattal összedolgoztak a Forma-1-ben. Még Ayrton Senna is tesztelt olyan McLarent, amibe az ő motorjukat szerelték, bár abból a tesztből aztán nem lett szerződés az élcsapat és az olaszok között.