Egy nagyobb családot képes elnyelni, de egyetlen csillagot sem sikerült összeszednie a Chevrolet indiai MPV-jének. A Ford már a három csillagra is büszke lehet.
A GM indiai piacra szánt nyolcüléses MPV-je a Global NCAP teszteltjén hasalt el csúnyán. A szimpla frontális ütközés szimulálása hozott katasztrofális eredményt, csillagokban kifejezve nullás értéket. Az Enjoy akár már egy negyven mérföldes (64 km/h-s) egyenes irányú ütközésnél képes megölni az elöl ülőket: a vezető a kormány miatt fej- és mellkasi sérülésekre számíthat, míg a komoly lábsérülések mellett az utasoldalon is a fejsérülés veszélye a legnagyobb. A szerkezeti és biztonságvédelmi hiányosságokról sokat elárul, hogy a második üléssorban lévő gyerekülés védelme is csak két csillagot szerzett.
Az Enjoy-hoz extraként amúgy lehet kérni két légzsákot előre, amivel valamennyit javulnak az esélyek, de David Ward, a Global NCAP főtitkára szerint a GM érezze magát kellemetlenül, amiért ilyen utasvédelemmel árul autót az indiai embereknek. A szervezet egyébiránt megvizsgálta a szintén indiai piacos Ford Figo Aspire-t is, ami első sorban az alap légzsákoknak hála három csillagot szedett össze a sofőr és az utas védelmében. Ward szerint ez mutatja, hogy az alapvető biztonsági elvárások még az indiai belépőmodelleknél is elérhetőek.