Roland küldte be ezt a hirdetést, összekarmoltuk magunkat. Próbáljuk összerakni a józan ész maradványait, isszuk minden szavát és eszünkbe jut a rengeteg felesleges munka, amit a Volkswagen-csoport legjobb mérnökei öltek éveken keresztül a Veyron-projektbe. A többmilliárdos fejlesztés és a know-how, járatlan utak és útvesztők…
Nem tudtak ezek semmit. A megoldás itt van, potom 110 millió forintért, ami töredéke egy Veyron árának (egymillió euró). A képlet egyszerű, csak a buta német mérnökök nem jöttek még rá, hogy: V12+V12 az ugye V24. 600 lóerő+600 lóerő az mindjárt 1200, ezek után már csak egy alig használt Porsche Boxstert kell beszerezni és kész is a csoda, amely ráadásul 200 kilóval könnyebb, mint az eredeti.
Oda se neki, hogy a Boxster egy hathengeres boxermotorral szerelt kis roadster, csak elbírja a két V12-es motort a hosszabbított alváz (ami csak nagy jóindulattal nevezhető csőváznak), a karosszéria nyilván karbon, nem egyszerű műanyaghéj csupán, és ha kevés lenne a bizalom, netán sokallná a 250 000 eurós előleget, akkor se aggódjon: A kocsit Ameriká-ban épitik.
Hát ki lehet hagyni egy ilyen ajánlatot?
Csak rendelésre.Csak elöleggel 250.000 euro,a kocsi ket motor-ral rendelkezik egyenként 600 loerös v12.Egyben V24 1200 le.-ős.0-100 km/h 2.9s 409 km/h max sebesség.200kg-mmal kőnyebb mint az eredeti Bugatti.A Kaszni Karbon-ből.Egy Porsche Boxter haszabbitott alvazra épitett.A kocsit Ameriká-ban épitik.A kézbesités 3 Honap a rendelés tuáan. Telefon 9-20.Beszlek Angol,Nemet ,egy kicsit Magyar
Naná, hogy csak rendelésre. Jóból nem adnak sokat. És a sztori csak érdekesebb lett. A megadott telefonszámon persze nem értük el (kicseng, de nem veszik fel), ám levelünkre készségesen válaszolt. Magyartudásával ugyan tisztában voltunk, de az még minket is meglepett, hogy angolból sem üti meg a felsőfokú szintet, tessék, itt a két válaszlevél.
Első levél
Sorry the technical details i don't know ,but i did send wright now an Email .End in short time i will recieve the details.But the basic car is a stretchd Porsche Boxter because the details are almost like the original Bugati Veyron.But the replica it's still shorter than the original Bugatti with 3.5 inches that's about 7 cm.End the Body is made out of Carbon Fiber After that the body will be cut in parts like the original Bugatti end after that it will be build on the boxter.
End the Photos that i send with the Bugatti Veyron is an unfinishd Bugatti just that the peaople se hou it's gona look.End if you are interestet sir in buying a Bugatti Veyron dis will be just with good qualaty matrials.Like the Leather interior,paint end other parts.End if interstet pleas call me agen because just sunnday or sathurday i will be online
Ugye ebből is kitűnik, hogy a vorsprung durch technik szlogen új értelmet nyert ebben a kontextusban, de jaj, messze nincs még vége, a java csak most jön: a technikai részletekkel foglalkozó magyar(!) válaszlevél – Török Szultán ajánlásával:
Második levél
Nincs it a Replika.Es a eredeti Bugatti Veyron 4462×1998×1204 hosszu es a replica Bugatti 4392×1928×1134.A Bugatti epitik mien szin őnek kell! De nincs nikel! 250.000 Euro.Es a papir a Kőzyedzo kell telni Es őn kell fizetni a papir munka is.Es it meg egy paar kepet egy Pagani Replika Kit 15.000 Euro Es meg van Egy Ferrari Enzo kit 15.000 Euro Es Egy McLaren F1 Replika.Es Egy Aston Martin One 77 1.600.000 Euro es 6 Honap kell varni.Hivjon fel ha erdekelni
Csatolva egy csodálatos galéria, melynek láttán sírva omolna össze a szupersport-autópiac, halmokban égnének porrá a Ferrari Enzók, Veyronok és Lamborghinik. Vigyázat, a történet még folytatódik, de először emésszék meg ezt:
Közben szerkesztőségi jádeoszlopunk szinte postafordultával küldte a gyártó cég honlapjának linkjét, tizenkét év hírszerkesztői tapasztalatával felvértezve azonnal beugrott neki, hogy látta már ezt valahol. Tessék, lehet böngészni, csodálkozni.
Eléggé egyértelműnek tűnik, hogy az autót a szerény Super Replicas névre hallgató cég készíti. Széles modellpalettával várják a vevőket, de a Veyron esetében kicsit kilóg a lóláb, hiszen a hirdetésben is említett, két V12-es BMW-motorral szerelt über-replika kulcsrakészen 50 000 dollárba kerül, ami mai árfolyamon átszámolva 9,4 millió forint. Ehhez képest a 110 milliós ár a hirdetésben kicsit túlzó, bár nyilván magában foglalja azt a tucatnyi milliót is, ami kenőpénzként elmegy, míg forgalomba helyeződik egy ilyen csoda. Feltéve, ha akad a világon olyan hatóság, amely erre pecsétet ad. Pedig van ilyen. (Nem beszélve arról, hogy 50 000 dollárért talán két bontott V12-est sem kapni…)
A potom 100 milliós haszon még így sem kevés, emberünk talán igazi madárra vadászik, ezért gondoltam felhívom. Nem sikerült. Mindenesetre szép haszonkulccsal dolgozik.
Az már csak hab a tortán, hogy a '98-as Mustang-alapokra építve, igaz, csak 225 lóerővel a remek Veyron már csak 24 000 dollár, C5-ös Corvette-alapokon 26 ezer, ami már csak 4 927 000 forint! Gondoljanak csak bele, ez egy Astra ára, hoppá! Csak éppen el kell viselni, hogy V8-hangon szól a Bugattink. De mivel olyan kevesen hallottak W16-ost, így természetesen ez sem lesz gond. (Csikós állítólag hallott egyszer egy V12-es Phaetont, de azt sem hallotta.)
A Super Replicas azon túl, hogy kifinomult és precíz megoldásokkal dolgozik, még költséghatékony is, hiszen a gyártást kiszervezte Mexikóba illetve Guatemalába, ahol az ottani szakembergárda bármikor képes panamai rendszámos Toyota MR2-ből Lamborghinit, Nissan 200SX-ből Ferrari Enzót faragni.
A cég CEO-ja a remek bemutató filmben hosszasan ecseteli az általa csak csőváznak nevezett (valójában inkább laposvasnak tűnő) konstrukció előnyeit a donorautóval szemben, majd iszonyatos brainstorming kezdődik. Az Auto Servicios Chepe-tábla (a Chepe a José beceneve) alatt összeáll a csapat, és megálmodják az SX/Enzo szerkezeti felépítését…
Akik az építés minőségét megkérdőjelezik, azok megnyugodhatnak: Latin-Amerikában, Mexikóban megkapták a típusbizonyítványt, nagy baj nem lehet.
Super Replicas, bízhatsz
a névben.
Azért mi mégis óvá intjük azokat, akik úgy érezték, most jött el az ideje egy Veyron-replikának: ennyit nem ér. Sőt, valójában többre mennek egy donor Boxsterrel.
Egyetért? Vitatkozna vele? Véleményét elmondaná másoknak is?
Tegye meg a publikáció blogposztján!

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Mindenki megúszná Trump vámjait
Az Audi pórul járhat, a Volkswagen derűlátó, a BMW viszont pesszimista.
- Hírek
Már Musk kirúgását pedzegetik
Amióta Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója Donald Trump elnök stábjában dolgozik, folyamatosan esnek az autógyártó részvényei.
- Hírek
Így vettek autót a németek: februárban elengedték a belső égést
A hibridek és az elektromosok eladást nőtt, a benzin- és dízelmotorosoknál hanyatlás látható.
- Tesztek
A felső-középosztály népautójaMenetpróba: Volkswagen Tayron - 2025.
A Tayron Európa második legnagyobb Volkswagenje. 7 személyes, jól fogyaszt, lószállítót képzelek mögé.
- Technika
Létezett egy elektromágneses futómű, amivel az autók akár ugrani is tudtak
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
- Hírek
Németországban is engedélyt kaptak a türkizkék lámpás Mercedesek
Eddig csak Nevadában és Kaliforniában találkozhattunk velük.
- Gumidoktor
Hóban is jó lesz a négyévszakos gumi az ezres Swiftre?
Két szett helyett egy kéne az öreg Suzukira.
- Olajdoktor
Kinyírta a szintetikus olaj az öreg Audi motorját?
Szintetikus helyett ásványi olajat javasolt a szerelő az Audiba.
- Belsőség
Képben vagy a népszerű használtakkal? Mutasd!Kvíz: Ismerd fel Magyarország népszerű autóit! Vol.2
A feladat egyszerű: mutatunk képeket autókról, te pedig tippeld meg, hogy milyen típusokat látsz. Ennyi. Hajrá!
- Hírek
Egyszerű szerszámokkal loptak 120 millió forint értékben az ABT tuningcégtől
A lopást valószínűleg nem kispályások követték el.
- Hírek
Megvan az első, Magyarországon is engedélyezett LED csereizzó
Az OSRAM volt az első.
- Hírek
Elkészült az egymilliomodik Suzuki Vitara Esztergomban
A márványkék, GLX felszereltségű, napfénytetős példányt Németországban adják majd át a tulajdonosának.
- Hírek
Most már tényleg nagyon mindjárt visszatérnek a fizikai gombok a Volkswagenekbe
Ezt Andreas Mindt, a márka dizájnfőnöke erősítette meg, aki szerint a régi-új korszak a ID.2all érkezésével kezdődik.
- Hírek
140 tonnás, egytengelyes, egyensúlyozó platók váltanák le a dömpereket
A bányadömperek csodálatos termékek. A lehetséges utódjaik is mókásnak tűnnek.
- Hírek
Ez történik akkor, ha a nagy archoz szerény vezetési tudás párosul
A tulaj egy autós találkozóról akart stílusosan távozni, de egy domboldalon kötött ki.
- Hírek
Kösd be az övet vagy fizess! Újabb akciót hirdetett a rendőrség
A rendőrség friss akcióval szeretné rábírni a közlekedőket a biztonsági öv használatára.
- Hírek
Kombik nélkül is Volvo marad a Volvo?
Egy kérdés, amin lehet komolyan el kell gondolkozni.
- Hírek
Tolod a másikat az autópályán? Van egy rossz hírünk
Összehangolt ellenőrzést tartott a rendőrség az autópályákon, ahol többek között a követési távolságot figyelték.
- Közélet
A nagy 2025-ös Forma 1-es szezonelőzetes
Nagyon nehéz olvasni a sorok között, de azért megpróbáljuk!
- Tesztek
Hatméteres furgon, mint hibátlan városi kisautóTeszt: Renault Master Blue dCi 150 L3H2 – 2025.
13 ezer literes csomagtartó, tágas utastér, rengeteg tárolórekesz és nagyszerű kilátás. Mi kell még?
- Hírek
5,8 méter hosszú, 4 tonna és 4,7 másodperc alatt van százon. Mi az?
A Cadillac minden idők egyik leghosszabb sorozatgyártású autóját alkotta meg.
- Hírek
Már keresi a BYD a második Szeged helyét
A kínai gyártó exportrekordot ünnepel.
- Hírek
Nem lesz elektromos Maserati MC20, mert nem kell senkinek
Továbbra is a Nettuno V6 az úr.
- Közélet
Találtunk-e bombabiztos autókat 1,5 millióért? – Murvaélet #3
Ennyi pénzért már egész potens autók is akadnak a piacon - még egy prémium is.
- Hírek
Elfuserálták a visszahívásokat, újra foltozgatni kell rengeteg Fordot
Az összesen 8 visszahívás többségére azért van szükség, mert korábban nem sikerült kijavítani a hibákat.
