Éteri szerelem a flaszteren - Citroën DS 1971
A jövőből érkezett a múltba, fenségesen, könnyedén és elkápráztatta a világot. Akkor is és ma is. A DS.

A jövőből érkezett a múltba, fenségesen, könnyedén és elkápráztatta a világot. Akkor is és ma is. A DS.
Csak egy kis figyelmetlenség és rossz helyzetfelismerés kell, és máris összecsattan több autó.
Próbálja levegőhöz juttatni megszorongatott autómárkáit a dél-koreai kormány.
Történésekben nem volt hiány a szezon negyedik versenyén, de Oscar Piastrit senki sem tudta zavarba hozni.
Gianmaria Fulgenzi termékfejlesztési vezető utalt rá, hogy ez nem elképzelhetetlen a jövőben.
Kevésbé vonzóak a tisztán elektromosok az amerikai vevők számára.
A Suzuki vezetőjét kérdőre vonták az eset után.
Trump veri a mellét a csökkenő olajárat látva, pedig nem kéne.
A CATL úgyis erről álmodozik.
Egy teszt során 12 fokot vert a Tesla Model 3-ra.
A Stellantis egyre kevésbé teheti meg, hogy életben tartja a küszködő márkáit.
Kiszámoltuk, egy év alatt mennyit fordítunk a saját autóink fenntartására. Az összeg ijesztő is lehet, pedig az üzemanyagot kivettük a képletből.
Nem a tavaly ősszel bemutatott Tasmant viszik Amerikába: egy teljesen új, tisztán elektromos modell készül.
Mégsem csak az elektromos Audi modellek kaphatnak mostantól páros modell megjelölést. Vezettük a benzines A6-okat!
Év végére akár két modell is elérhető lesz.
A konferencia idén a globális trendek hazai hatásaira fókuszál, különös tekintettel azokra a változásokra, amelyek már itt kopogtatnak az ajtón.
Csálén álló elem, karcok és égésnyom is maradt a visszahívásban javított Cybertruckon.
Felugratott egy padkára, aztán egy ház oldalába fúrodott egy nő egy Corvette-tel.
Ha szeretnél látni élőben egy Mercedes 540K-t, egy 60-as évekbeli versenyautót, vagy akár csak egy Pagoda SL-t, akkor ne hagyd ki ezt az élményt.
Várnak, helyzetet értékelnek.
Ha jót akarsz, kedd délutántól szerda hajnalig ne akarj átmenni Budáról Pestre vagy fordítva!
A ROADPOL egész Európát érintő sebesség ellenőrzési kampányhoz kapcsolódva 24 órás Speedmarathon is lesz.
Az európai autógyártók nagyot nyernének ezzel, a Tata és a Mahindra viszont csak vesztene.
Ráfekszenek a villanyautózásra, de az eredeti tervhez képes óvatosabban.