Versenyezni csak lassan, szépen...
...ahogy a csiga megy a jégen, úgy érdemes.
Nevezünk az idei Ágyúgolyófutamra. A Totalcar.hu csapataként a Camarok, Chargerek, Legacyk között nekivágunk a versenynek az ártalmatlannak tűnő, de mégis roppant esélyes Trampunkkal, és bizony győzni fogunk.
Legalábbis így tervezzük.
Mi? Hogy? Mivan?
Augusztus utolsó hétvégéjén ismét Ágyúgolyófutam, ami az autózni szeretők igazi próbatétele! Egy rendhagyó és izgalmakban bővelkedő, különleges futam igazi sztárparádéval, azoknak, akik szeretik az adrenalint, és nem riadnak vissza a kihívásoktól!
Az eddigi nagy sikerrel és élményekkel gazdagon fűszerezett futamok után az idei Ágyúgolyófutam ismét kiemelkedő lesz. Idén egy kis időutazásra hívnak mindenkit, ahol a múlt, a 70-es, 80-as, 90-es évek és a jelen találkozását élheti át minden résztvevő. Ezeket az éveket átölelő zenei stílusirányzat, ötvözve a kor szelleméhez hű női- és férfiruházat követi végig a rendezvényt. Mindez korhű átéléséhez nagy segítséget fog nyújtani nekünk a Hotel Lelle Balatonlellén, ahol a részvevők és a média két napig vendégeskedni fog. A résztvevők jelmezekben vehetnek részt a programokon és a legötletesebb vagy legkorhűbb jelmezt is díjazzák.
2010. augusztus 27-én, pénteken 11 órakor Budapestről indul minden feltűnően matricázott Ágyúgolyófutamos autó a 2010-es futam stratégiai helyszínére, Balatonlellére, a Hotel Lelléhez. A szállodai „becsekkolást” követően a versenyzők, a kísérők és az érdeklődők aznap este már welcome drinkkel és egy fantasztikus Juventus Party-val melegíthetnek be a Juventus rádió sztár műsorvezetőivel a szombaton 10 órakor induló négykerekes megmérettetés második napjára. A futam tervezett távja kb. 900 Km.
Az autók a legkülönbözőbb típusokból kerülnek ki, több BMW, Porsche és Audi mellett Toyoták, Volvók, Opelek, Honda Civic, Fabia RS, Corvette, Maserati és még számos hétköznapi, vagy ritka gépezet sorakozhat fel a rajtvonalhoz, de egy korábbi futamon már volt egy GAZ 66-os teherautó is, mely a maga 100 liter/100 km-es fogyasztásával merész vállalkozásnak tűnhetett erre a túrára.
Az Ágyúgolyófutam egyik kulcsfontosságú eleme a résztvevők navigálása, az útvonal ellenőrző pontjai titkosak, s mindig csak a következő ellenőrzési pont helyének leírását illetve az ott megoldandó feladathoz szükséges útmutatásokat kapják meg a versenyzők.
A három napos futam alatt a versenyzőknek kb. ezer kilométert kell megtenniük, mialatt számos ellenőrzési ponton is áthaladnak. A helyesen megoldott feladatokért pontokat lehet gyűjteni, amelyek összesítéséből kerül ki a futam győztes csapata. Az ellenőrzési pontok két célt is szolgálnak:
1. Az autósok- más versenyekkel ellentétben- itt nincsenek arra rákényszerítve, hogy maximális sebesség mellett autózzanak órákon át, amíg el nem érik a célt, illetve
2. A feladatok elvégzéséhez mindig ki kell szállni az autóból, ezáltal megtörik a folyamatos vezetést, továbbá minden állomáshelyen egy újabb élménycsomaggal gazdagodhatnak a versenyzők. Az ellenőrzési pontok kb. 50-70 kilométer távolságra vannak egymástól.
A versenyre a nevezés megkezdődött, regisztráció és további információ a www.agyugolyofutam.hu oldalon található. Az induló autók létszáma limitált, érdemes minél korábban jelentkezni, ha biztosítva szeretnénk látni jelenlétünket.
A részvételi díj tartalmazza a 2 éjszakai szállást és félpanziós ellátást az idei nyár legvidámabb szállodájában, a Hotel Lellében, a versenyen való részvételt, az Ágyúgolyófutamos ingeket és búcsúajándékot, három hatalmas bulit, királyi lakomákat és a rengeteg meglepetést.
Az Ágyúgolyófutam rádiós médiapartnere a Juventus Rádió.
Augusztus 27-én tehát alaposan felkészülve, pihenten, a komolyság teljes mellőzésével mindenre készen bepattanunk a "cabrio típusú gépjárműbe", és nekifutunk a versenynek. Abszolút esélytelenként, legkisebb királyfiként, a szegényember harmadik fiaként megküzdünk a Tizenkétfejű Sárkánnyal, megcsavarjuk a Hétszűnyű Kapanyányimonyók szakállát, felkutatjuk Hamupipőke üvegcipőjét. Ha muszáj, még megcsókoljuk a száz éve alvó Csipkerózsika mosdatlan száját is.
Legyetek velünk lélekben, szorítsatok nekünk, mi pedig amellett, hogy sárba tiporjuk az ellenfél önbecsülését, még megpróbálunk folyamatosan tudósítani is a verseny alakulásáról, sikereinkről vagy kudarcainkról.
Aki tehát kedvel minket, és érdekli, mire jut a Totalcar.hu csapata a csúnya, nagy és gonosz Világ ellen, az olvasson minket. Aki pedig nem kedvel, az nevezzen, és tegyen róla, hogy előttünk végezzen!
Többit később, jövünk még - hamarosan bemutatkozunk mi is, az autó is.
Tündér és prokee

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Hírek
Rengetegen vezettek ittasan a húsvéti hosszú hétvégén
Az ellenőrzések során Budapesten és Pest vármegyében akadt fenn a legtöbb ittas sofőr.
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Hírek
Ez itt a frissített Volvo S90, de van vele egy komoly gond
Finom faceliftet kapott az S90, amiben marad a benzinmotor és megtartották az elegáns dizájnt. Beszerezni viszont nem lesz egyszerű.
- Közélet
Nem úszod meg a bíróságot!Összetört a motor, a biztosító nem fizet mindent és még a szakértő cég is hárít
Aki komolyan szeretne valamit, az kezdjen egyből a bíróságon? Kinek jó az, ha megegyezés helyett pereskedésre kerül a sor? Legfőképpen senkinek.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Hírek
Beperelik a Teslát, felülmérnének az autók?
Néhány Tesla-tulajdonos szerint az autójuk a valósnál több megtett kilométert számol. Szerintük azért, hogy hamarabb lejárjon a garancia.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
A Porsche 911 GT3 lett a leggyorsabb manuál váltós autó a Nürburgringen
Még a facelift előtti 911 GT3 idejét is megverte, pedig abban egy szupergyors PDK automata pakolgatja a fokozatokat.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Valahova rohadtul sietett ez a motoros (de megszívta)
A tempója még autópályán is nagyon durva lenne. Nem ott ment.
- Hírek
Tragikus motorbalesetben elhunyt az első magyar Dakar-motoros, Varga Ákos
Egy figyelmetlen sofőr oszlopnak lökte. Varga Ákos 49 éves volt.
- Hírek
Roncsautókkal seftelő európai bűnbandára csaptak le a hatóságok, Magyarország is érintett
A bűnözők amerikai roncsautókat importáltak majd adtak el törvénytelenül Európában, többek között Magyarországon is.
- Technika
Egyszer mindenkinek kell egy izgalmas autó!MűhelyPRN: Renault Megane RS Cup – 2013.
A Sport és RS Renault modellek gyárilag alkalmasak képesek megadni életed autózását egy szerpentinen vagy versenypályán, de jót kell venned belőle!
- Olajdoktor
Csattog a belevaló olajtól a Chevrolet (helytelennel jó volt)
Eddig szépen járt olyan olajjal, ami elvileg nem is jó bele. Most előírt viszkozitásúval fut, és rossz hangja van. Mi a teendő?
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Technika
Autók, amikben felnőttünk III. – 1980-as évek
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
