
Még mielőtt az utolsó - teljes létszámban felvonuló - szerkesztőségi munkanap véget ért volna, beszélgettünk a srácokkal az idő múlásáról. Néha, amikor egy ritka, csendes pillanat akad a nap folyamán, nem ritkán egymásra nézünk és megkérdezzük: mióta is vagy már itt?
Aztán persze rácsodálkozunk, hogy Jézusom, hogy múlik az idő! és rohanunk tovább. Talán azért, mert így könnyebb feldolgozni a tényt, hogy bizony öregszünk. Borzalmas a tudat, úgy pedig még inkább az, hogy az ember egy pillanatig sem érzi magát öregebbnek, mint jó pár évvel ezelőtt. Igaz, néhanapján a dolgok folyása inkább taposómalomra hasonlít és sokszor már vadásszuk össze agyunk zugaiból a mondatokat, de aztán mindig jön valami, ami felpörget. Mindig.
És ez a csodálatos ebben a munkában. Ritka a két egyforma nap, valami mindig történik, valamire mindig vágyunk és valami mindig ott van célként előttünk. Közben ugyan nőnek a gyerekek, egyre több az ősz hajszál és egyre kevésbé bírjuk a mai zenét, de hej, ha látnák, micsoda zsibvásárt tudunk rittyenteni egy pillanat alatt egy-egy érdekes autó, hír vagy sztori körül!
Megőrülünk ezekért a dolgokért és tudom, hogy titokban mindenki bevallja magának, hogy nagyon is jó helyen van itt, ebben a közegben, ahol valamiképpen minden hülye rabja ennek az egész kipufogófüstös, csikorgó és zúgó világnak, amibe belecsöppent.
Sosem szabadulunk és amíg van bennünk gőz, amíg bírjuk szuflával és élvezzük, amit csinálunk, addig 100 százalékra pörgünk, mert a kevesebb nem elég és ha nem elég, akkor azt látja és érzi az olvasó. Az alapjárathoz közeli öblögetéssel pedig senki nem nyert még semmit. Pláne nem ebben a kemény szakmában. Kétségtelen, hogy a szerkesztőség életében voltak nehezebb időszakok, szakított szét minket a stressz és a határidők, kavartak be nem várt dolgok, de hoppá: nem nyavalyogtunk soha, törni sem törtünk meg, még itt vagyunk és adjuk, amit csak tudunk. Jövőre minden platformon, képben, hangban, írásban jövünk és folytatjuk, amit elkezdtünk, hibáinkból tanulunk, a jó dolgokat megtartjuk és görgetjük a Totalcart, ahogy kell. Kőkeményen és kicsit talán őrülten is, de mindenképpen úgy, ahogy mi látjuk helyesnek.
De most pihenünk, gyűjtjük az erőt és talán összegzünk is. Tegyék ezt önök is, figyeljenek egymásra, a családra, pótolják be az elmaradt ígéreteket, de legfőképp: tartsanak_továbbra is_velünk, érdemes lesz, mi pedig megköszönjük.
Boldog karácsonyt mindenkinek.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Amilyen ronda ez a lakóautó, legalább annyi luxust kínál egymilliárdért
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
- Hírek
Kipufogó rendszert építettek egy Tesla Model Y alá, de nem akármilyet
Az építőnek a fia adta az ötletet
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Hírek
Radikális szigorítás: évente kéne szigorított műszaki vizsgára vinni a 10 évnél öregebb autókat
Az Európai Bizottság szerint a régebbi járművek gyakrabban hibásodnak meg, ezért több balesetet okozhatnak.
- Hírek
Ha túl erősen csukod le a Charger Daytona csomagtartóját, tönkremegy a zár
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
- Közélet
Nincs meglepetés! Magyarországon A-ból B-be eljutni, zsebbe nyúlós történet - TC-kutatás
A fiatalaknál látványos az eredmény a Totalcar kérésére készült Pulzus-kutatás szerint.
- Belsőség
Ezekkel mászkáltak a magyarok a 80-as években. Mindet felismered?Kvíz: Ismerd fel a 80-as évek autóit!
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
- Hírek
Macskaterapeuta céggel álcázzák a Jeff Bezos által támogatott olcsó elektromos autót
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Brutális Honda motorral és nevetséges önsúllyal támad a thaiföldi Tera S Motor
Megjelenése alapján a T63-at inkább versenypályára tervezték, mintsem utcára.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Önvezetés helyett bármi más - kedden rajtol a Sanghaji Autószalon
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
- Belsőség
Akkor mi most elhúztunk Kínába!
Shanghai Auto Show, gyárlátogatás és tesztvezetés is vár ránk a következő egy hétben.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Kigyulladt egy kamion, lezárták az M1-es autópályát
A főváros felé vezető oldalon, a 144 és 145. kilométer között történt a baleset.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
