A BMW M20-as motorjait sokan szeretik, hiszen azon felül, hogy szép hangúak és erősek, elég megbízható motorok hírében állnak. Erre rímel az a tény, hogy 90-es években egy M20B25-ös motorral szerelt 325i-be pontosan 1 673 580 kilométert pörgettek bele. Az 1990-es autót új korában feltették a fékpadra, majd 1994-ben levették. A négy év alatt a soros hathengeres motor folyamatosan működött, egy percre sem állt meg, ráadásul változó sebességgel. Természetesen a relatíve egyenletes, folyamatos terhelés, valamint a hideginditások teljes hiánya kevésbé pusztítja a technikát, de a futásteljesítmény így is megsüvegelendő.
A Mobil 1 fejlesztőközpontjában történt mindez, a cél pedig egyértelmű volt: valós körülmények között szerették volna letesztelni, hogy az új, szintetikus olajaik és adalékaik hogyan teljesítenek hosszú távon. Pont, mint az Ikeában kapható Poäng szék, amit egy prés nyomkod évekig, ráülést szimulálva.
A teszt után szétszedték a motort, amit aztán a Mobil 1 mérnökei analizálhattak és levonhatták a következtetéseiket. Nyilván ők is helyén kezelték az eredményeket, mert azt lássuk be, hogy egy olyan teszten, ahol közlekednek az autóval, lényegesen nagyobb terhelést kap a motor. Az viszont tény, hogy ennek a tesztnek kiváló reklámértéke lehetett mind a Mobil 1, mind a BMW számára.