Évi százezerből ez egy jó autó!

2018.02.25. 17:06
20 hozzászólás

245 000 km után is szeretem - 2. rész és új tulajdonos

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Annyi a változás csak, hogy jelenleg 365 000 km van már az autóban és 289 000 km-nél vásároltam meg az eredeti gazdájától 2013-ban.

Évi 100-ból ez egy jó autó! Ha jót fogsz ki, elég 50-is. :)

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Szóval alapigazság: nincs olyan, hogy soha el nem romló autó, csak olyan van, hogy alacsony szervizigényű.

Alaptalan félelem...

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Mindenképp egy terhelhető, nagy utastérrel rendelkező autóra volt szükségünk, amiből nem kell kivenni minden egyes komolyabb pakolásnál az üléseket, csak be kell hajtogatni a padlóba.

Az utolsó igazi Mercedes?

70137

Gyerekkorom elérhetetlen luxusa volt a W124, egy-két kiválasztott rendelkezett ilyen autóval akkortájt. Igazi 80-as évek, még eléggé szögletes, de már (alapvetően, leszámítva a sima 200-ast) injektoros, sőt katalizátor, ABS, airbag. 

Olcsó mindenes

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A konfigurációnál törekedtünk a "személyautós" jelleget növelni, lehetőleg minél több ésszerű extrát kiválasztani.

Korábbi merítések

Imádnivaló zöld béka és francia mellényúlás
A vásárláskor egyetlen hibát követtem el, hogy nem néztem meg az olajszintet, ugyanis az első közös úton közölte az ECU, hogy „Engine Fault, repair needed”.
Négy Porsche és egy Mercedes kabrió utáni kijózadonás
Négy Porsche és egy Mercedes kabrió utáni kijózadonás, földreszállás, józan kompromisszum és belátás, igény lejjebbadás címén került hozzám egy Espace.