Ez nem Merci, attól hogy csillagos
Előző autó elad, keret bővít, tádám: legyen akkor az RS. Természetesen Totalcar fellapoz. Elkomorul. Szidják az automatát mint a bokrot. Nocsak ez így nem lesz jó. Besétálok a szalonba, hogy leszervezzek egy tesztvezetést, lássuk milyen is az a duplakuplungos.
Életre szóló barátságnak tűnt, de mégsem lett az
Kb. 12 000 km-ig csak a benzint töltöttem bele, de akkor megijesztett, mert a műszerfalon kigyulladt az alacsony olajszintet jelző lámpa. Az volt az első és utolsó alkalom, hogy két olajcsere között (30 000 km) olajat kellett tölteni bele. Később a szervizben megsúgták, hogy a gyárban spórolás céljából csak annyit tesznek bele, hogy ez a lámpa éppen ne világítson.
A legnagyobb baj az autóknál az előző tulajok kókányolós/jó lesz az úgy/én erre már nem költök tipikus hozzáállása. Ami sajnos nagyon meglátszik.
Heteken át pásztáztam napi 3x a hirdetéseket. Kicsi választék van belőle, és ha feltesznek egy jót, jó áron, akkor azonnal indulni kell érte. Délután 14.00-kor tették fel a hirdetést, másnap délelőtt 9.00-kor már megvettem.
Ez nem Merci, attól hogy csillagos
A kilométeróra már akkor huncutkodott, amikor megvettem, mivel az ABS folyton felvillant, és teli tankkal is csak felet jelzett vissza... Ez csak óracsoport-cserével múlt el, viszont így +70 e km futást mutat az óra, így jártam vele, senki se fogja elhinni/érdekelni, hogy szar a Magnetti Marelli óracsoport a W168-ban. (legfrissebb: az óra/külső hőmérséklet kijelző néhány szegmense vagy világít vagy hiányos "hóember, vonal vonal" jelenik meg..)
Korábbi merítések
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.