Az ár/érték bajnok igásló
Életem első autója - az ár/érték bajnok igásló
Feltételek: 5-10 éves, olcsón fenntartható, diesel, kombi, alacsony futásteljesítménnyel (valahol 70 és 150 000 km között, amit a korára való tekintettel már felesleges márkaszervizbe vinni, persze tudom állapotot veszünk nem km-t, de na...). Már az elején halott ügynek tűnt az egész, hisz az egész egy oximoron...
Öt ember és két cselló? Simán elfér benne...
Nem viccelek, kb. fél óra volt az ottani okmányiroda, ahol "Gizike" préselt nekem egy exportrendszámot, meg elintéztük a formaságokat, ebben valószínűleg az is benne volt, hogy a kereskedés pár dolgot már előkészített.
Első autóm: mini méregzsák, életem szerelme, és nem a magassarkú
Kezdjük az elején: szőke vagyok, nő, és egy olcsón, otthon is megszerelem darabot akartam venni. Sok másikat próbáltam ki előtte ( L200, Land Rover Freelander, Lada Niva, Ssangyong Musso, Cadillac Escalade), de ez tetszett meg a legjobban: nagynak és robosztusnak tűnik, de mégis kicsi, könnyen kezelhető.
Hatalmas benne a hely, elfér minden mindenki, kényelmes is, ha pedig lehajtom a hátsó ülést, elfér benne egy mosógép, egy porszívó, egy nagy bojler meg egy tárcsás mosógép.
A legfőbb szempont a biztonság és megbízhatóság volt, mellékesen meg szerintem nagyon jól nézett ki.
Korábbi merítések
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.