Két év alatt buktam az árán egymilliót

2018.09.23. 15:08
29 hozzászólás

Hőskori japó csatahajó öregsége vizein

70514

A kiemelkedő kispolgári autó 10 éves korára megbízható japán klasszikus lett, de azóta még eltelt 15 év. Azóta több százezer kilométer és sok tulajdonos után bármi lehetett velük.  A Carina E-knek presztizsük sosem volt. Praktikusságukat talán még őrzik, az enyémen is minden gomb, elektromos extra működik.

A japánok svájci bicskája

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Ez egy remek kisautó (ráadásul potenciális dizájn-ikon), benne van minden, amiért a japán autókat szeretni lehet + a szívó benzin négyhenger, 2-3 tagú családnak - hunyorítva - első autónak is elmegy. 

Kár hogy nem új kora óta az enyém

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Az autót 159 000 km-el vettem Ausztriából autókupecen keresztül. Ez is volt a baj, levetett nyugat-európai szekér, mert ott olyan csúcs műszaki állapotú autók vannak.

Francia mellényúlás

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A vásárláskor egyetlen hibát követtem el, hogy nem néztem meg az olajszintet, ugyanis az első közös úton közölte az ECU, hogy „Engine Fault, repair needed”.

A kanoroszlán

37598

Igaza van Winklernek: ha Peugeot, akkor dízel. Én tovább fokozom, ha dízel, akkor a 2 literes. Amíg a benzines lágyan siklik az úton, limuzin módra gyorsul, addig ez hasba rúg, legalábbis olyan érzést kelt padlózáskor.

Korábbi merítések

Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
A luxustól a keleti blokkig
A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.