Két év alatt buktam az árán egymilliót
Hőskori japó csatahajó öregsége vizein
A kiemelkedő kispolgári autó 10 éves korára megbízható japán klasszikus lett, de azóta még eltelt 15 év. Azóta több százezer kilométer és sok tulajdonos után bármi lehetett velük. A Carina E-knek presztizsük sosem volt. Praktikusságukat talán még őrzik, az enyémen is minden gomb, elektromos extra működik.
Ez egy remek kisautó (ráadásul potenciális dizájn-ikon), benne van minden, amiért a japán autókat szeretni lehet + a szívó benzin négyhenger, 2-3 tagú családnak - hunyorítva - első autónak is elmegy.
Kár hogy nem új kora óta az enyém
Az autót 159 000 km-el vettem Ausztriából autókupecen keresztül. Ez is volt a baj, levetett nyugat-európai szekér, mert ott olyan csúcs műszaki állapotú autók vannak.
A vásárláskor egyetlen hibát követtem el, hogy nem néztem meg az olajszintet, ugyanis az első közös úton közölte az ECU, hogy „Engine Fault, repair needed”.
Igaza van Winklernek: ha Peugeot, akkor dízel. Én tovább fokozom, ha dízel, akkor a 2 literes. Amíg a benzines lágyan siklik az úton, limuzin módra gyorsul, addig ez hasba rúg, legalábbis olyan érzést kelt padlózáskor.
Korábbi merítések
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.