Amit egy első autónak tudnia kell
Kabriózni olcsón - tényleg olcsón
A rossz imázs engem nem érdekel: kisfiú korom óta tudtam, hogy nekem egyszer kell egy ilyen autó, méghozzá hathengeres benzinmotorral. A szedán és a kompakt nekem személy szerint nem tetszik, a kombit pedig korainak tartom még, így leginkább a kupé és a kabrió vonzott.
A minket hűségesen és 10 éven át szolgáló 15 éves Lada 112-esem után kellett egy újabb, de használt autó. Abban állapodtunk meg az asszonnyal, hogy korban 5-6 év alatt legyen, közelíthetünk a 3 misihez, de ne legyen új és semmiképpen sem külföldről behozott, bizonytalan előéletű.
Amit egy első autónak tudnia kell
A kritériumok, amit tudnia kell: legyen négy kereke és utcára néző ablakai, klíma nem számít, szervó nem számít, abs és légzsák jó ha van, de ha nincs, az sem gond, kor nem számít, de nem akartam lakatolással indítani, így a rohadás legkisebb jele sem megengedett. Ne zörögjön, ne kopogjon a futómű, magyarországi autó legyen, lehetőleg magánszemélytől.
Szükségem lett a vállalkozásomban egy autóra, s csak tgk jöhetett szóba, a költséghatékonyság miatt. Szállítási kapacitás nem volt fontos.
Ésszerűség a koromrészecskék között
Miután birtokba vettem, sokat izgultam a dízel technika, egyéb nyűgök miatt, mert egy korábbi, 2013-as vásárlásom alkalmával egy 2004-es dízel Mazda 6 Kombi esetében rossz döntést hoztam. Rohadás, illetve a 136 lovas Ford eredetű motor nem volt a legjobb kombináció számomra.
Korábbi merítések
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.