Télen sem kell téligumi, nekem még csak négyévszakos volt, de a legnagyobb havazáskor is haza tudok menni, pedig hegyen lakok és az utcánkban hókotró akkor jár, mikor a Pamela Anderson!
Végül ezt a bemutatóautót sikerült kihalászni, mivel tudom, hogyan használok autót, nem akartam a null kilométerest a szalonból való kihozatal másnapján belehajtani a sárba dagonyába, csalitosba, mert hát ahogy én használok autót az nem átlagos használat.
Nemcsak munkára, családdal is beválik
Én havas, jeges úton nagyobb biztonságban érzem magam benne, mint a kipörgésgátlós, ABS-es Astrámban. Arról nem is beszélve, hogy 30 cm-es hóban sem akad el. Ezért talán télen a legnagyobb élmény vezetni, amikor mások elakadnak, a Campo "éli világát". Eddig még a hóláncot se kellett soha feltennem.
A megtett kilométer alapján természetesnek vettem, hogy most kellet volna cserélni a kardán keresztet másodszor. Nem ezt tettem, 50%-al nagyobb keresztekkel rendelkező zsírzós komplett kardán lett felszerelve.
Hihetetlen kompromisszumnak tűnt az első napokban. Majd eltelt néhány hét. Praktikus a plató, mindig kéznél van egy ekkora felület, fotel, lótáp stb szállítása nem gond. Leesett a hó - 4x4 - 100 km/h-ig ajánlott, azt gondoltam - ez szörnyű kompromisszum - nem is akartam gyorsabban menni 80-90 km/h-nál. Országúton mondjuk nem a legkényelmesebb, 500 km-után hátfájás, lábzsibbadás várható. De nem is erre tervezték, legfeljebb a marketingesek ezt állítják - vezessenek ők is ekkora távot... Terepen kellő odafigyeléssel mindenhol elmegy, nyilván extrém helyzeteket épeszű ember nem teremt.
Korábbi merítések
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.