Milyen az együttélés a kockaautókkal?
Válogatás a Népítélet javából
2 tonnás tömegével, közel 6 méteres hosszúságával igazi cirkáló, a vezetési élménye elmondhatatlan. Hatalmas mérete és formája miatt kitűnik a hétköznapi, szürke autók sorából, tiszteletet parancsol. Szóba sem jöhetnek olyan kérdések, mint egy új autónál: anyagmínőség, kényelem, lábtér, extrák, stb.
Olvasd el Garcia történetét a de Ville-ről
Szeretnivaló MAN fellebbentett szoknyával
Első látásra a 320 lóerő nem tűnik soknak, de tudva azt, hogy kb. 3-8 tonna terheléssel közlekedem, a magyar utakon bőven elég is. Minden kényelemmel el vagyok látva a kormánynál.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Minden nap átnyálazom a használtató Audi rovatát, ott találtam rá erre a kincsre is. Képekről hihetetlen állapotnak örvendett, műbőr ülésekkel, gyári rádióval, és az ára is nagyon korrekt.
A Totalcar cikke az Audi 80-ról
10-éves korom óta vágytam Bálnára, nem érdekeltek Ferrarik stb., filmekben láttam többnyire őket a 90-es években, mert ugye Szlovákiában sem volt több, mint 2db belőle 95-ig. Szóba jött még az Audi A8 (2001) és 7-es BMW (e38), de a W140 azért egy arasznyival ütősebb gépezet, számomra.
A beteljesült álom, egy Legenda újjáéled
A Landy és az én történetem egy picit régebbről kezdődik, még pedig 1986-ból. Akkoriban itthon nem nagyon lehetett ilyen autóval találkozni, én is Ausztriában egy kis faluban láttam egy 88-ast. Mondhatom első látásra szerelem volt.
Ide kattintva Göbi tollából olvashatsz egy Defender 110 Militaryról
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.