Rohadó kis méregzsák
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Alább egy folytatásos olasz teleregény olvasható, avagy hogyan jutott el szerzőnk a 80-tól (igazából 55-től) a 160 lóig.
Rohadó kis méregzsák - Fiat Punto Classic Sporting 1.2
Első saját autóként egy Punto 1 (55 lóerős) után úgy gondoltam, ideje lenne valami olcsó sportos autónak, egyetemistaként ideálisnak találtam ezer euróért találtam mobile.de-n egy német parkban. Ez volt 2011-ben, az autó 11 éves volt. A kocsi full extrás volt, a maga kategóriájában minden benne volt.
Újjonan ilyennek láttuk (a képeket sajnos részben elmosta az idő vasfoga :( )
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Hálás méregzsák - Fiat Punto Classic 2B Sporting 1.4 16V
Mikor sikerült eladnom a rohadó Sporting 1.2 16V-met már kinéztem egy nagyon szép állapotban levő Sporting 1.4 16V-t, a facelift verziót, ami ugyan elölről nem szebb egyáltalán, viszont erősebb motor, majd 100 paci van a 990 kg-os szappanytartóban.
Fekete Párduc - Fiat Grande Punto Evo Racing
2015 decemberében találtam rá egy Münchenben levő autóparkban, első kézből volt leadva, 80 000 km-ben, fekete két ajtós, Novitec felszerelésben. Szerelem első látásra. ELőtte próbáltam Civic Type-S,140 lovast, de nem tetszett sehogy sem, jóval drágább is volt a kocsi, stb. Kék Sportinggal fekete Racingra váltani, őrült olasz rajongónak tűntem a kereskedők előtt. Ekkor jöttem rá, hogy elkapott az olasz hév, anélkül hogy észrevegyem.
Bandi egyszerre találkozhatott a Punto és az 500-as Abarth-al
Cappuccino Matchbox - Fiat 500 Abarth 595C Turismo
Fekete párduc után jöhet a Cappuccino Matchbox :D. A várva várt Abarth.. nagy döntést kellett hozni, GT86 és eközött, mindkettő nagyon tetszik mai napig. Kétség kívül lesz GT86 is, de most erről pár szót.
Netről volt kinézve, télen kabriót venni nem rossz ötlet, nagyon jó árban kaptam meg, 0 problémával, kevés kilométerrel. az 595C azt jelzi hogy erősebb verzió és Cabrio, a Turismo pedig a 160 lovas volt az akkori modellben, a Competizione pedig 180.
A Becsületesnepper is csapatott egyet egy 595 Competizione-val és már az Erőmérőben is feltűnt a legerősebb "Fiat".
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.