Elpusztíthatatlan terepjárók a Nivától a G Merciig

Válogatás a Népítélet sarasabb oldaláról

2020.09.27. 16:09
7 hozzászólás

Mad Max üzemmód - UAZ 469

Nü, akkor kezdjük az elején. 

Tavaly előtt tavasszal kiköltöztem a "kis családom"-mal a susnyásba, az Isten háta mögött kettővel. Jó hely, sok a vaddisznó, kevés az ember. Lényeg, hogy valameddig eljut az ember viszonylag használható kavicsos úton, oszt utána marad még másfél kilométer olyan földúton, ami esőben (meg utána) járhatatlan a w124-es kombival (jó, s124).

Winkler esete a 469-el

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

The Best Kept Secret - Jeep Wrangler Unlimited

67307

Azaz "a legjobban őrzött titok". IMHO, kategóriájában a legjobb vétel. Mármint az offroader kategóriában, azaz a vérbeli terepjárók között... (Elől-hátul merevtengely az, ami ezt az osztályt definiálja.) De. DE... Nem való mindenkinek. Egy igazi, őszinte terepjáró valójában nagyon kevés embernek a legmegfelelőbb jármű.

A beteljesült álom, egy Legenda újjáéled - Land Rover 88 SW

63358

A Landy és az én történetem egy picit régebbről kezdődik, még pedig 1986-ból. Akkoriban itthon nem nagyon lehetett ilyen autóval találkozni, én is Ausztriában egy kis faluban láttam egy 88-ast. Mondhatom első látásra szerelem volt. Ahányszor arra jártunk, mindig sóvárogva néztem az ütött-kopott kis gépet. Aztán teltek, múltak az évek, a szerelem megmaradt, már csak az autó hiányzott a beteljesüléshez :-) .

Vajon mennyi erő maradt egy 20+-os 110-esben?

Élvezet? G-Wagen; Megbízhatóság? G-Wagen; Munka? G-Wagen - Mercedes-Benz G osztály 

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Tényleg úgy van, ahogy az előttem szólók írták: ennek az autónak egy ellensége van, a gazdája, aki nem tudja, hogy mire való, és mit lehet tőle elvárni. Szólóban csak a Niva veheti fel vele a versenyt, de rakománnyal nincs párja.

Göbi és a G osztály találkozása

Szeszélyes orosz munkatárs erdészeknek - Lada Niva

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Először is, mivel igazi terepi autó, ezért ne várjon senki nagy komfortot, és ne akarjon vele autópályán a belső sávban előzgetni. Országúton 90-110 km/h az utazósebesség, ekkor még kellemesnek mondható az utazás (egyszer mentem vele Bp-re autópályán végig 120-szal, de azt már nem szerette annyira). 

A Niva és a Jimny párharca

Korábbi merítések a Totalcaron

Egyszer felgyújtanád, ettől függetlenül imádod
A szerelők sem hitték el, ilyet még nem láttak. Mikor kész lett és mentem érte, viccelődtek is, hogy ne driftelgessek vele majd annyit ezentúl, mondom, eddig sem drifteltem.
Pályán király, máshol hitvány
Olyan autót akartam, ami fiatalos, vannak benne extrák, nem eszik sokat, de azért megy is. Szerintem nincs még egy autó a piacon, aminek ennyi típushibája van.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.