Ami jobb, az sokkal drágább - tehát majdnem tökéletes
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Dömpi a biztos társ - Hyundai Santa Fe
Néha vontattam lószállítót, bálákat, terményt / tápot szállítottam, jól terhelhető, nem változik jelentősen a vezetés minősége.
Hóban igazi élmény akár terepen, akár közúton. Hihetetlen tapadása van, sosem csúsztam meg fix 4 kerék, Michelin téli gumival használtam.
Egyszer hazafelé elkezdett nyekeregni. Hazajöttem, másnap szerviz, a hajtás szíj elszakadt, szerencsére hosszában, és nem széltében, és eltört a görgő. Még így sem hagyott ott.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
A büdösbogár - Mitsubishi Space Star
Kár lenne a kocsit fikázni, mert már öreg volt, amikor hozzám került. Ausztriában vettem, falun, paraszt emberektől, ennek megfelelően koszos és büdös volt rettenetesen. Viszont le volt szervizelve és friss műszaki volt rajta.
A döglött agresszív csirke balladája - Ford Ranger Raptor
2019-be fedeztem fel az interneten Raptorkát. Számos nyúzós tesztet végigolvastam, végignéztem. Akkor döntöttem el ez az autó, ami nekem kell! Mert nem számít neki se kátyú (Magyar utak 80%-a) se domb se szántás, 100km/h garantált zötykölődés és sérülésmentesen. Ráadásul pont kellet egy kishaszon jövőbeli terveim megvalósításához. Akkor még nem gondoltam hogy egy év alatt többször lesz szervizben, mint használva.
Védelmez, megbízhatóan szállít, tekintélyes a mérete - Chevrolet Captiva
Több típust nézegettünk, de a német, vagy japán az jóval drágább volt és nem is biztos, hogy megbízhatóbb, főleg az előbbi. A Koreai Daewoo Leganzát ismertük, nagyon szerettük, ezért a Captiva azonnal számításba jött.
Andróczi Balázs kalandja a Captivával
Ami jobb, az sokkal drágább - tehát majdnem tökéletes - Dacia Lodgy
Miért is vettem Daciát? Mivel elég nagy a család, ezért nekünk állandó 7 személyes autó kellett a meglévő huszonéves VW Multivan mellé. Végigültük a 4-7 millió forintos kategóriákat, u.m.: Fiat Dobló, Renault- Citroen- Opel-Toyota, csapatot, de igazából ami 7 embernek kompromisszummentes, az már 10+ millió és kisbusz. Le is tettünk róla, mert az, hogy 8 millió Ft-ért vagy 10+ millió Ft-ért nem veszünk autót az már tökmindegy volt.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.