Nagy autó, nagy élvezet
Válogatás a Népítélet családosabbik feléből
Holysmoke autót vett, amibe befér a minden. Is. - Dacia Lodgy

Hely az hatalmas benne. A spórolás viszont nagyon látszik. Minden burkolata műanyag. Igaz, újrahasznosítható, a gyerekkezek és lábak miatt nekem kicsit szimpi is, mert nagyon könnyű takarítani. Az ablakemelő gombjai nem világítanak, de az izzó és a kábelezés benne van, egy pár érvégsaruval és darab vezetékkel 5perc alatt megoldható.
Tolató lámpa csak egy oldalon van, a másikon pedig ott az üres búra a foglalattal, kábelezés nélkül. A kormány mögötti vezérlőszervek Clioból jöttek, a világítás kapcsoló nem kapott relét, a teljes áram keresztül megy rajta, emiatt gyakori probléma az, hogy elolvad. Ezt a Lodgy csoportban láttam már többször is. Utólagos kapcsoló relé beépíthető, kb 5000 HUF.
Dacia = Menő
Egy Daciából kifelé nézve mindenki irracionálisan viselkedik. Elmondom miért.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Nagy test, nagy élvezet – franciásan - Citroen C8

Bosszantó apróságok: alacsony minőségű műanyag alkatrészek, melyek könnyen karcolódnak, gyenge minőségű szivacsok az ülésekben, gyenge hifi, túl komplikált fedélzeti információs rendszer, túl érzékeny beállításokkal, a hibaüzenetek számát csökkenthették volna… Ahogy egy szaki mondta: ebbe az autóba az időjárás előrejelzésen kívül gyakorlatilag minden bele van programozva. Lehet, hogy igaza van. Sajnos a kisegítő fűtés nem programozható, bár nagyon hasznos lenne.
Francia egyterű, 230 ezer kilométer után. Horror?
2.2 HDI motorral és rengeteg elektronikus extrával. Az olvasó esete tökéletes példa, hogy mennyit számít a profi karbantartás.
Kék gyerekszállitó - VW Touran

Mar csak ket ezer km ez nem garis az auto (5 ev vagy 100k km). Igazibol olyan, mintha uj lenne. Nehany karcolas van a csomagterben, valamikor nekitoltak egy bevasarlokocsit, szaporodnak a kofelverodesek, de a belter ezen kivul nem mutat semmi oregedesi jelet es kivulrol is jol nez ki. A hibalista gyarapodik, de egyik sem okozott uzemkeptelenseget, ami nagyon fontos nekem. A motor-valto paros tovabbra is nagyon jol teszi a dolgat, kulonosen a 80-120-as rugalmassaga tetszik, nem gond az elozes.
Igy visszanezve kicsit, azert a Sharan jobb valasztas harom gyerekkel. Ket dolog ami kulonosen hianyzik: a harom isofixes hely hatul es a toloajto. Ha kell a hatos-hetes szek, akkor tenyleg csak kezipoggyasszal johet mindenki. Persze, ez a kocsi sokkal olcsobb is a Sharannal.
Elzörög ez, a kicsi motorral is
Ha lesz még egy gyerekem, kénytelen leszek ilyet venni. A szuperügyes, igentágas, nagyoncsendes, hűdekomfortos agyhalál.
Családbarát - Peugeot Partner Tepee

Sokáig bosszantottak a korral előkerülő franszia dolgai… hogy az ablaktörlőt néha megszállja a kóbor áram és váratlanul elindul… hogy az utastéri ventilátor vagy nem indul el vagy csak tíz perc után indul vagy éppen nem áll le… hogy a konzolvilágítás hol elalszik hol meg nem … hogy a helyzetjelző átégette magát a foncsoron… hogy a padlódobozok beszakadtak hátul … a visszapillantóról finoman pöndörödik le a foncsor… és csak egyszer szállt el a legnagyobb jegesesős zimában az egyik ABS jeladó… kivéve azon a nyáron nyáron ugye amikor a klímát nem tudtam használni egy relé miatt… a motorháztető szigetelését meg egyszerűen csak szétszedte a nyest … igaza van szerintem sem kell bele …
De már eljutottam a lszarom fázisba ezekkel is, és kb megtanultam együtt élni végül is ha azt nézzük az elmúlt 10 évben rendesen, nagyobb gond nélkül szolgált.
Angéla is kipróbálat a Tepee-t
Minél nagyobb, annál jobb
Ami nagy, az jó - mondja az amerikai. Ami még nagyobb, még jobb – teszi hozzá mindig egy orosz barátom. Egészen biztos, hogy a Tepeet is ebben a szellemben tervezték. Óriási, akkora, mint egy űrhajó! Vagy még annál is nagyobb.
Nyekergő űrhajó - Ford S-Max

Update - 3 év, 60 000 km
Az autónak 30 000 km vagy 2 év az olajcsereintervalluma, ami nagyon sok.. Az első olajcserére lefogyasztotta az olajat a minimum jelzésig.
A második 30 000-es periódusban már 2l olajat kellet rátölteni, és megint minimum olajszinttel ment cserére. Ez kb 1l - 10 000 km-es fogyasztás. Nem túl bíztató..
A kormány elkezdett hámlani, csakúgy mint az ajtópanel, ahol könyöklök, helyet adva egy ragacsos rétegnek, aminek az érintése gusztustalan..
A nyekergés továbbra is megvan. Valamennyire sikeresen tudom házilag kezelni a kédergumik wd40-el való befújásával, de közel sem 100%-os az eredmény. Arról, hogy a szervíz bármi segítéget nyójtson, már letettem. így ők biztos abban a meggyőződésben vannak, hpgy remek munkat végeztek. Hát nem..
Az aksi annyit veszített a kapacitásából, hogy a környezetvédelemnek annyi, a start-stop funkciót letiltotta. Az állófőtés se indult be emiatt. Legalább intelligensen kezeli a helyzetet.
Rég volt már az S-Maxos Tannis teszt
Valamit elnéztek itt
Meglepően jó. Még meglepőbben praktikus. Nem túlzás: ez az új S-Max egy igazi Mondeo, de hétüléses és sokkal használhatóbb. Csak egyvalami nem fér a fejembe.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Rémálomtól a német precizitásig
- Őseihez méltatlan Land Rover; Alfa, ami sosem hagyott cserben; és egy megbízható Citroen.
- Barkasszal Görögországba? Gányolásra készülj!
- Heti merítés világjáró Barkasszal, Izlandon tevékenykedő Mercivel és francia IFA-val.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Tesztek
Sportosabb, mint hittük – Suzuki e-Vitara egy német tesztpályánMenetpróba: Suzuki e Vitara - 2025.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
- Hírek
Érdekes hangja lesz az elektromos BMW Neue Klasséknak
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Hírek
USA: a Mitsubishi is csak a kikötőig viszi az autóit
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
- Hírek
100 milliárd dolláros veszteséges okozhatnak a vámok az amerikai autógyártóknak
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
- Hírek
Már egy Mustang EcoBoostnál is olcsóbb az elektromos Dodge Charger
Senkinek sem kell.
- Hírek
Cybertruckokkal hurcolják az üvegkalitkába zárt Teslákat Texasban
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
- Hírek
Száz másodperc alatt tele az aksi: a CATL rendszere ezt ígéri
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
- Hírek
Megmenekülnek a sportautók? Mégis maradhat a karbonszál az Európai Unióban
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.
- Hírek
Érzékeny búcsút vehetnek az amerikai autósok a Nissan legkedveltebb típusától
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
- Hírek
Csúszhat a Tesla Cybercab és a Semi sorozatgyártása Trump Kínát sújtó vámjai miatt
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
- Tesztek
300 lóerős belépő az M világbaBMW M235 xDrive
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
